طلب ۹۰۰ میلیونی دارکو بیدوف هنوز پرداخت نشده است!

مهاجم صربستانی سابق ذوب‌آهن اعلام کرد: تاکنون هیچ مبلغی از طلب خود را دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوایل ماه جاری بود که شکایت دارکو بیدوف، مهاجم صربستانی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دریافت مطالبات خود از ذوب‌آهن، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اصفهانی را بست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ذوبی‌ها پرداخت نشدن باقی‌مانده حق و حقوق مهاجم صربستانی را مشکل انتقال پول به خارج از کشور با توجه به تحریم‌های بانکی بیان کردند و حتی فرشاد دادفر، عضو هیئت مدیره این باشگاه از پرداخت مطالبات دارکو در عرض کمتر از یک هفته و از طریق دریافت پول رضا شکاری در فیفا خبر داد.

اکنون نزدیک به یک ماه از صحبت‌های عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن می‌گذرد اما طبق ادعای دارکو بیدوف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ذوبی‌ها هنوز هیچ مبلغی را به حساب این مهاجم صربستانی واریز نکرده‌اند. میزان طلب بیدوف از ذوب‌آهن ۳۱ هزار و ۶۲۰ دلار معادل ۸۶۶ میلیون تومان است که به گفته دادفر، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد قرارداد این بازیکن را تشکیل می‌دهد؛ این یعنی با استناد به مصاحبه این عضو هیئت مدیره باشگاه، مبلغ قرارداد مهاجم صربستانی با ذوبی‌ها نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار برای حضور تقریباً دو فصل بوده است که بیشتر آن را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

طلب بیدوف را از پول شکاری پرداخت می‌کنیم / تا هفته آینده طلب دارکو را می‌دهیم

ذوب‌آهن به من احترام نگذاشت / مشکل انتقال پول؟ سه ماه فرصت داشتید

با این وجود اگر چه پیش از این شنیده‌ها حاکی از آن بود که شاید ایوان مارکوویچ هم به تبعیت از هم‌وطنش قصد شکایت را داشته باشد ولی تاکنون خبری از اعتراض این بازیکن به دریافت نکردن حق و حقوقش به گوش نرسیده است. بیدوف هم که پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود شکایت مارکوویچ هم در راه است، حالا در خصوص توافق هم‌بازی سابق و هموطن خود ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

به گزارش ایمنا، به نظر می‌رسد این روزها باشگاه ذوب‌آهن طلب‌کاران زیادی پیدا کرده است و لیست شاکیان داخلی و خارجی آن روز به روز طویل‌تر می‌شود. این در حالی است که کمتر از چند روز آینده پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باز خواهد شد و اگر ذوب‌آهن نتواند شاکیان خود را راضی کند، با پنجره بسته خود قادر به جذب نفرات جدید نخواهد بود و باید با بازیکنان فعلی به استقبال نیم فصل دوم رود. اتفاقی که چه با مهدی تارتار و چه با هر سرمربی دیگری می‌تواند چالشی مهم در ادامه راه ذوب‌آهن در لیگ بیست و یکم باشد.

کد خبر 549509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.