ذوب‌آهن به من احترام نگذاشت/ مشکل انتقال پول؟ سه ماه فرصت داشتید

مهاجم صربستانی سابق ذوب‌آهن چرایی طرح شکایت علیه این باشگاه اصفهانی را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته بود که خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ذوب‌آهن با شکایت مهاجم سابق صربستانی این تیم بسیاری را شوکه کرد. دارکو بیدوف که در زمستان ۹۸ با پیوستن میودراگ رادولوویچ پیراهن سبز به تن کرده بود، فصل گذشته آرام آرام از ترکیب اصلی فاصله گرفت تا بالاخره با انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی، از این تیم جدا شود.

مهاجم صربستانی که با توافق اصفهان را ترک کرده بود، به نظر می‌رسد با پرداخت نشدن مطالباتش تصمیم به طرح شکایت و پیگیری حق و حقوقش از فیفا گرفته است که این اقدام در نهایت منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ذوب‌آهن شده است. ذوبی‌ها روز گذشته بعد از انتشار این خبر علت دیرکرد در پرداخت مطالبات دارکو را تحریم و مشکلات انتقال پول به خارج از کشور معرفی کرده و مدعی شدند هفته آینده با بیدوف تسویه خواهند کرد.

شرح ماجرا از زبان مهاجم صرب

در همین خصوص دارکو بیدوف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ماجرا را این گونه شرح داد و گفت: یک ماه بعد از پایان فصل گذشته با این شرط که پولم را بگیرم، بخشی از قراردادم را بخشیدم با این وجود باشگاه ذوب‌آهن با من محترمانه رفتار نکرد و در پرداخت‌ها تأخیر داشت.

او با گلایه از وعده‌های بی‌سرانجام ذوبی‌ها، تصریح کرد: با افرادی از باشگاه بارها تماس گرفتم و آن‌ها هر دفعه قول می‌دادند مطالباتم را می‌پردازند، اما با این حال بعداً حرف‌هایشان را از یاد می‌بردند! همین مسائل باعث شد برای پیگیری حق و حقوقم وکیل بگیرم و شکایت کنم.

این مهاجم صربستانی در واکنش به صحبت‌های روز گذشته مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر اینکه تحریم‌ها و مشکل انتقال پول پرداخت مطالبات او را عقب انداخته است، خاطرنشان کرد: آن‌ها بیش از سه ماه فرصت داشتند که پول را به حساب بانکی من منتقل کنند.

کد خبر 544391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.