کیفیت چمن بد بود، در زمین خاکی بازی کردیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم این دو جام را کسب کنیم، اما نمی‌دانم با زمین بازی چه کرده‌اند که انگار در زمین خاکی بازی می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیامک نعمتی بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به هوادارانمان تبریک میگویم. خدا را شکر توانستیم از این مرحله جام حذفی عبور کنیم. امیدوارم امسال نیز همچون چند سال قبل جام حذفی و لیگ برتر را به دست آوریم. متأسفانه در آسیا حضور نداریم اما امید زیادی داریم که این دو جام را کسب کنیم.

وی در خصوص تمرکز تیم پرسپولیس بر لیگ برتر و از دست دادن جام حذفی، گفت: در جام حذفی شانس نیز دخیل است زیرا قرعه کشی تأثیر زیادی دارد و امیدوارم امسال بتوانیم جام حذفی را به دست آوریم، جام حذفی برایمان مهم است و همچون لیگ برایش زحمت می‌کشیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت بد زمین فولادشهر، تصریح کرد: قبلاً که در این زمین بازی کردیم، کیفیت خیلی خوبی داشت، نمی‌دانم با زمین چه کار کرده‌اند، انگار در زمین خاکی بازی می‌کردیم؛ حیف این تیم خوب لیگ برتری است، ذوب آهن چندین سال است در لیگ برتر بازی می‌کند و از منابع مالی خوبی برخوردار بوده و این زمین نباید خراب باشد، امیدوارم به زمین رسیدگی شود.

وی با اشاره وضعیت مصدومیت خود، گفت: شرایط لیگ مقداری فشرده است و فعلاً باید مدارا کرد تا چند روزی که تعطیل هستیم استراحت خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل وارد نیم فصل دوم شویم، فاصله بازی‌ها نیاز به ساختار خوب دارد که فکر نمی‌کنم در ایران داشته باشیم.

نعمتی ادامه داد: دست سازمان لیگ بسته است زیرا امسال باید زود تمام شود تا لیگ بعدی را زودتر شروع کنند که به جام جهانی برسند. برای ما که این شرایط خوب بوده است، تجربه فشرده بازی کردن را از قطر داریم که هر سه روز بازی می‌کردیم، فاصله پنج روزه هم برای ما خوب است، اما باید با مصدومیت‌ها مدارا کنیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه راحت تر است در دفاع راست بازی کند یا مهاجم باشد؟، گفت: فرقی ندارد، هرجایی که کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم زیرا مهم این است که تیم برنده بازی باشد.

کد خبر 549459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.