خطیبی: آلومینیوم می‌تواند در سطح اول آسیا باشد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:سپاهان تیم کاملی دارد، اما بازیکنان ما یکی دو نفر اولین بارشان بود در جام حذفی حضور داشتند و نیم فصل دوم باید چند برابر نیم فصل نخست تلاش کنیم چرا که تیم شخصیت پیدا کرده و آلومینیوم می‌تواند در سطح اول آسیا هم باشد.

به گزارش ایمنا، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان، اظهار کرد: این برد را به مردم استان مرکزی تبریک می‌گویم به ویژه هواداران متعصب خیلی خوب که پشت تیم بودند و تیم را حمایت کردند. جام حذفی شرایط خاص خود را دارد. ما خیلی بهتر بازی کردیم، سپاهان هم دقایقی شرایط خوب داشت اما ما تمام راه‌ها را بسته بودیم. موقعیت هم ساختیم اما از نظر اینکه استرس روی بازیکنان بود این اجازه را برای گلزنی نداد.

وی ادامه داد: خوشحالم بازیکنان آلومینیوم غیرت، تعصب و تعهدی که به پیراهن خود دارند در خون‌شان است، این برایم قابل احترام است و از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی به این بزرگی را آگاهانه و با ذهن خوب بردند. از آنها تشکر ویژه می‌کنم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: سپاهان تیم بزرگی است، همیشه مدعی بوده و بالای جدول است، چند بار قهرمان شده، بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. شما دیدید تعویضی‌ها چه کسانی بودند، آنها دو تیم کامل دارند، اما بازیکنان ما یکی دو نفر اولین بارشان بود و با تمام وجود کار کردند. بازیکنان باتجربه هم سنگ تمام گذاشتند، این تیم دوست داشتنی است و مردم اراک هم این تیم را دوست دارند. طرفداران دیگر تیم‌ها هم از کیفیت تیم ما به نیکی یاد می‌کنند به خاطر دوست داشتن مردم باید به این تیم بها داد.

وی با بیان اینکه توجهات باید به آلومینیوم بیشتر شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاهی و هیأت مدیره با تمام وجود کار کردند تا تیم به این سطح برسد، اما خواهش من این است که دو برابر شود یعنی نیم فصل اول هر چقدر وقت گذاشتند و حمایت کردند، نیم فصل دوم باید چند برابر شود چون تیم ما آن شخصیت را دارد که کارهای بزرگی انجام دهد، باید باز هم تکرار کنم بازیکنان ما آنقدر دوست داشتنی هستند که به غیرت آنها آفرین می‌گویم.

خطیبی در ادامه نشست در پاسخ به این سوال که با وجود شرایط خوبی که آلومینیوم دارد و با توجه به برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در اراک، شرایط تیم را چطور می‌بینید، تصریح کرد: ما باید بزرگ و حرفه‌ای فکر کنیم، من هم در ایران و هم خارج از ایران بازی کردم؛ تیم‌هایی که در ایران بازی کردم، تیم‌های بزرگی بودند. این نتایج تاکنون گرفته شده اما اولویت من ساختار و حرفه‌ای بودن تیم آلومینیوم است و امیدوارم مسئولان بیشتر به من کمک کنند. این تیم شرایط سخت افزاری و امکانات را دارد.

وی یادآور شد: نتایج گرفته شده و این تیم با تلاش همه به لیگ برتر آمد، شخصیت پیدا کرد و آلومینیوم می‌تواند در سطح اول آسیا هم باشد. به خاطر این برگشتم که این شخصیت شکل گرفته را از دست ندهیم زیرا من با تمام وجود زحمت کشیدم، البته جدا از موضوع نتایج، دوست دارم یک یادگاری در اراک بگذارم بنابراین مسئولان دست من را باز بگذارند، می‌توانم از نظر سخت افزاری نیم فصل آینده آلومینیوم را مانند سپاهان و فولاد کنم چون اینجا پتانسیل دارد، آرزوی من این است سال بعد آرزوی همه بازیکنان ایران بازی در آلومینیوم باشد.

کد خبر 549451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.