گردان: تمرکزمان بر روی لیگ بود نه جام حذفی

سنگربان ذوب آهن ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در مسابقات لیگ که تمرکز اصلی آن هاست، شرایط بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب گردان دروازبان تیم ذوب آهن پس از دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس مستحق کسب پیروزی در این مسابقه بود و تقریباً به طور کامل بازی را در اختیار داشتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس موقعیت‌های خوبی در این مسابقه داشت و نتیجه بازی خوب خودش را هم گرفت. به آن‌ها بابت کسب برد تبریک می‌گویم.

گردان در خصوص شکست در جام حذفی خاطرنشان کرد: بیشتر تمرکز ما بر روی مسابقات لیگ برتر است و برنامه آن‌چنانی برای مسابقات جام حذفی نداشتیم. متأسفانه تعداد بازیکنان ما آنقدر زیاد نیست که بتوانیم هم در لیگ و هم در جام حذفی با نهایت قدرت بازی کنیم.

سنگربان ذوب آهن تصریح کرد: به هر حال شکست خوردن در یک مسابقه ناراحت کننده است ولی ما سعی می‌کنیم که بازی مهم خود در برابر صنعت نفت را با برد پشت سر بگذاریم و جایگاه خودمان در نیم فصل اول لیگ را بهبود ببخشیم. قطعاً مربیان می‌توانند در زمان مناسب نفراتی را برای تقویت تیم اضافه کنند تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

وی در پایان راجع به ماندن در ذوب آهن اظهار کرد: دو مصدومیت بد را پشت سر گذاشتم و در این مدت شرایط بازی را نداشتم که بتوانم در زمین بازی حضور پیدا کنم. مشکل خاصی وجود ندارد و مدتی است که وضعیت جسمانی بهتری دارم و می‌توانم به ترکیب تیم بازگردم.

کد خبر 549450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.