نویدکیا: با چند باخت خداحافظی نمی‌کنم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:شانس‌های خوبی داشتیم، اما برایم باورکردنی نیست که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم؛ البته تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم اینجا خواهم بود و امیدوارم داوران نیز با داد و هوار احساسی نشده و سوت‌های الکی نزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری خود پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی، اظهار کرد: از تیم آلومینیوم تشکر می‌کنم که طی چند روزی که در این شهر بودیم زمین در اختیار تیم ما قرار دادند، در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و پس از آن تا دقیقه ۲۵ خوب کار کردیم، اما بعد عقب نشستیم و در یک صحنه‌ای که به نظرم خطا هم نبود حریف به گل رسید، از دقیقه ۲۵- ۳۰ به بعد فوتبال معمولی انجام دادیم ولی هر چه رو به جلو رفتیم بچه‌ها خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: تیم در نیمه دوم و وقت‌های اضافه خوب کار کرد و بازی را کنترل کردند، تصریح کرد شانس‌های خوبی داشتیم، اما برایم باورکردنی نیست که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، ضربات پنالتی را هم همه دیدند، در فوتبال نمی‌شود با ضربات پنالتی تیم‌ها را مقایسه کرد.

سر مربی تیم فوتبال سپاهان ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم، تصریح کرد: به تیم آلومینیوم اراک بابت صعود تبریک می‌گویم و از هواداران تیم سپاهان نیز عذرخواهی می‌کنم، من و همه بازیکنان تمام تلاشمان را کردیم، در جام حذفی همیشه این اتفاقات وجود داشته است البته نمی‌شود توجیه کرد؛ همه ناراحت هستند، اما امیدوارم در لیگ جبران کنیم و داوران نیز با داد و هوار احساسی نشوند و سوت‌های الکی نزنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه همکاری وی با توجه به از دست رفتن یک جام و شکست‌ها و عدم نتیجه‌گیری با سپاهان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: من اینجا نیامدم که با یکی یا دو باخت بروم، اصلاً چنین چیزی نیست، موضوع اصلی این است من هیچ وقت از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم تا روزی که سرمربی شدم نه مصاحبه کردم، نه ارتباطی با مسئولین باشگاه داشتم، من خودم را به دست و پای کسی کسی وصل کردم. از من خواستند، من و آقای ساکت چندین جلسه داشتیم و گفتند شرایط تیم خوب نیست شاید من بتوانم کمک کنم. بارها گفته‌ام من تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم اینجا خواهم بود.

نویدکیا ادامه داد: اینکه با یکی دو باخت بترسم و بگویم نیستم یا خداحافظ، نیست و من تا لحظه آخر تا آنجایی که توانایی دارم به بهترین شکل کارم را انجام می‌دهم اما مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده هستند و از آنها باید بپرسید. فکر می‌کنم نوع فوتبالی که تیم ما انجام می‌دهد خوب است. در لیگ برای قهرمانی رقابت سختی خواهیم داشت اما فوتبال بالا و پایین دارد.

وی تاکید کرد: نمی‌توان انتقاد بی‌جا کرد و حرف‌های غیر اصولی و حرفه‌ای برای توجیه خود زد. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک اینقدر موقعیت داشته باشد و به آلومینیوم فشار آورده باشد. برای کل تیم ما عجیب است چرا موقعیت‌ها گل نمی‌شود.

سر مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت تیم آلومینیوم و نتیجه گیری ها در نیم فصل نخست لیگ، گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و بحثی در این موضوع وجود ندارد، اما هر سرمربی می‌داند چه نقاط ضعف و قوتی وجود دارد، اگر مربی در نیم فصل بتواند شرایط را مهیا کند آلومینیوم می‌تواند رقیب سرسختی باشد، من آلومینیوم را دوست دارم و فوتبال آنها جذاب است، اما واقعیت این است آنها در ۱۵ بازی ۵ برد آوردند و شاید این کمی آنها را اذیت کند. اگر بردهای بیشتری بیاورند می‌توانند در آینده رقیب سختی برای همه تیم‌ها باشند.

وی با اشاره به دعوای سروش رفیعی و گول سیانی، تصریح کرد: سروش ترجمه می‌کرد که آنها اشتباه حرف هم را متوجه شدند، این موضوعات در فوتبال طبیعی است.

کد خبر 549449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.