اتوبوس‌های بی‌.آر.تی و مترو امروز در تبریز رایگان است

شهردار تبریز از ارائه خدمات رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس‌های بی‌.آر.تی و قطار شهری تبریز در روز ملی هوای پاک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، عباس رنجبر اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز امروز در راستای توجه به محیط‌زیست شهری، کاهش آلودگی هوا و بهره‌مندی شهروندان از هوای پاک، اقدام به ارائه خدمات رایگان در ناوگان حمل و نقل عمومی به مناسبت روز ملی هوای پاک می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دیگری نیز به مناسبت روز ملی هوای پاک و برای اشاعه فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی اجرا می‌شود، افزود: مدیریت شهری تبریز برای حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برنامه‌های خود را در این راستا به مناسبت خاصی معطوف نمی‌کند.

شهردار تبریز با بیان اینکه بهره‌مندی از هوای پاک حق همه شهروندان است و ما به عنوان مدیریت شهری تبریز وظیفه داریم تمام امکانات شهرداری را برای رسیدن به این امر بسیج کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات رایگان در ناوگان حمل و نقل عمومی در روز ملی هوای پاک، تلاش می‌کنیم موضوعاتی که در حوزه آلودگی هوای شهر تبریز به مجموعه شهرداری مرتبط است، به صورت ریشه‌ای بررسی و رفع شود.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در زمینه بهبود کیفیت هوای شهر، اضافه کرد: نوسازی، بهسازی، تجهیز و تعمیر اتوبوس‌های شهری، دفن اصولی پسماندهای شهری از جمله اقدامات اساسی مدیریت شهری در این حوزه خواهد بود.

کد خبر 549438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.