آمادگی کامل ستاد مدیریت شهرداری لیسار در زمستان

سرپرست شهرداری لیسار آمادگی کامل نیروها و تجهیزات ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با حوادث ناشی از بارش های زمستانی بر اساس هشدارهای هواشناسی خبر داد.

رامین همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی نیروی ستاد مدیریت بحران شهرداری لیسار با فرارسیدن فصل سرما بر اساس هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری لیسار دارای یک دستگاه لودر، دو دستگاه خاور کمپرسی، یک دستگاه کامیون شش چرخ و دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی سبک و سنگین بوده و سرویس و تعمیرات لازم روی تمامی ماشین‌آلات انجام شده است، افزود: شهرداری لیسار برای مواقع بحرانی بارش برف، نیازمند دو دستگاه خودرو سنگین، بیل بکهو و تجهیزات برف‌روب است.

سرپرست شهرداری لیسار تصریح کرد: مدیریت شهری هر ساله ماشین آلات مورد نیاز شهرداری را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با انجام مکاتبه‌ای درخواست کرده، اما متأسفانه تاکنون این خواسته به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی با بیان اینکه با صاحبان شرکت بخش خصوصی دارای ماشین‌آلات گریدر و بیل بکهو در لیسار، هماهنگی لازم انجام شده است تا در زمان بارش برف و بحران به شهرداری کمک کنند، گفت: با هشدار هواشناسی، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری لیسار تشکیل و نیروها چارت‌بندی و شیفت‌بندی می‌شود و هنگام بارش برف به صورت شیفتی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

همتی با اشاره به اینکه البسه زمستانی از جمله بارانی و چکمه برای تمامی نیروی ستاد مدیریت بحران شهرداری لیسار خریداری شده و در اختیار آنان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: شهرداری یک‌هزار لیتر سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین‌آلات را خریداری و مخلوط دو و نیم تن ماسه و نمک را آماده و ذخیره کرده تا در زمان بارش برف برای جلوگیری از یخ زدگی معابر مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی درختان پرخطر فضای سبز این شهر را در پاییز سال جاری توسط واحد فضای سبز شهرداری هرس شده است، ادامه داد: نیروها در هنگام بارش برف به صورت مرتب درختان را شاخه تکانی و از شکسته شدن آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 549432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.