احتمال لغو بازی استقلال و پیکان بیشتر شد

بازی تیم فوتبال پیکان و استقلال احتمالا به دلیل ابتلای بازیکنان و مربیان استقلال به ویروس کرونا لغو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز دوشنبه _۲۷ دی‌ماه_ باید به مصاف پیکان برود که روز گذشته تعدادی از مربیان و بازیکنان استقلال در تمرین تیم خود شرکت نکردند و مدیر رسانه‌ای این تیم اعلام کرد نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شده است و فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت نخواهد کرد.

سازمان لیگ نسبت به این موضوع واکنش نشان داد؛ سهیل مهدی اظهار کرد: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است. طبیعتاً این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است. باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده است که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات لازم را خواهیم گرفت. در شرایطی که اتفاق افتاده است تمام تیم باید تحت آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: برگزاری بازی تحت‌الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و سپس در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد. هر چه قانون بگوید آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم این گونه نباشد که این تعداد مبتلا شده باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در حال حاضر احتمال لغو بازی پیکان و استقلال وجود دارد و باید منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ باشیم.

کد خبر 549394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 3
    لطفا کمیته پزشکی دقت کند این روش در استقلال مسبوق به سابقه است سال گذشته هم به بهانه کرونا مسابقه را برگذار نکردند واین بدور از اخلاق است آمادگی تیم مقابل را بهم می‌زنند وبا توجه به برد تیم پیکان در بازی قبلی وامادگی این تیم استقلال از این طرفند ناجوانمردانه استفاده می‌کند امید وارم کنترل دقیق به عمل بیاید تا حق به حقدار برسد پ