شروع بارش در غرب و جنوب استان از امروز تا سه‌شنبه/افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی و جنوب استان از اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: از اواسط سه‌شنبه تا اواسط پنج‌شنبه، جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق استقرار خواهد داشت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز تا اواسط فردا روی استان است. بر این اساس طی ساعت‌های عصر و شب در اکثر مناطق افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی از آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی و جنوب استان از اواخر وقت امروز خبر داد و افزود: به تدریج و با شدت کمتر و به شکل پراکنده در دیگر مناطق استان تا اواسط فردا شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه از اواسط سه‌شنبه تا اواسط پنج‌شنبه جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق استقرار خواهد داشت، گفت: فعالیت این سامانه، منجر به آسمانی قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً ً شدید می‌شود و کمینه دمای هوا در اکثر مناطق سه تا پنج درجه افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشینه هوای امروز اصفهان ۱۱ و کمینه فردا صبح صفر درجه سانتی‌گراد است. همچنین بوئین و میاندشت با منفی صفر، سردترین نقطه استان و خور و بیابانک با ۱۹ درجه بالای صفر، گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی، بارش‌های صبح امروز در استان را قابل توجه ندانست و توضیح داد: امشب انتظار داریم در غرب و جنوب استان و برخی نواحی شمال غربی بارش داشته باشیم البته قابل مقایسه با سامانه قبلی نیست و ضعیف‌تر است.

کد خبر 549382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.