هتل‌های نزدیک میدان تقسیم استانبول

میدان تقسیم یکی از معروف‌ترین میدان‌های شهر استانبول است که به دلیل ساختار توریستی، هتل‌های بسیاری در اطراف آن شکل گرفته است و سالانه گردشگران زیادی به این هتل‌ها می‌آیند و از اقامت در آن‌ها لذت می‌برند.

‌آیا دنبال یک هتل در کنار میدان تقسیم هستید. هتلی ۵ ستاره در میدان تقسیم یا یک هتل ارزان در میدان تقسیم؟ در اینجا تعدادی از این هتل‌های مشهور نزدیک میدان تقسیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

هنگامی که هتل‌های نزدیک میدان تقسیم را جست جو می‌کنید، ابتدا باید نقشه را بررسی کنید و فاصله خود را از میدان تقسیم ترکیه ببینید.

نقشه‌ها بر اساس جستجوی هتل و نمایش مناطق و محله‌های هر هتل هست، بنابراین می‌توانید ببینید چقدر به میدان تقسیم نزدیک هستید و جستجوی خود را در استانبول یا ترکیه بر اساس نزدیک‌ترین حمل‌ونقل عمومی، رستوران‌ها و سرگرمی‌ها انتخاب می‌کنید.

اگر می‌خواهید هتل‌هایی را با بالاترین تخفیف‌ها و معاملات در نزدیکی میدان تقسیم ببینید، به سادگی بر اساس قیمت و بر اساس رتبه‌بندی نظرات واقعی مهمانان را بخوانید تا بتوانید با بهترین کیفیت هتلی مناسب پیدا کنید. هنگام رزرو محل اقامت امکانات هتل را بررسی کنید، پس از بررسی امکانات ذکر شده، هتل خود را در نزدیکی میدان تقسیم استانبول رزرو کنید

هتل تقسیم اسکوئر

هتل تقسیم اسکوئر در قلب تپنده استانبول یعنی میدان تقسیم قرار گرفته است. روبه‌روی بنای یادبود استقلال تقسیم، گروه مجسمه‌سازی یادبودی برای گرامیداشت پایه‌گذار جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ ساخته شده است. این هتل ابتدای خیابان استقلال (بی اوغلو)، که محبوب‌ترین خیابان عابر پیاده استانبول است قرار دارد.

مرکز غذا خوری، نوشیدنی و سرگرمی در شهر، خیابان استقلال (بی اوغلو) جایی است که بازدیدکنندگان و مردم محلی در جستجوی رستوران‌ها و کافه‌های خوب، مکان‌های اجرای موسیقی زنده، هتل‌ها و بوتیک‌های هنری هستند. این بلوار که در اطراف بلوار اصلی ساخته شده است، ترکیبی از مناطق مسکونی و تجاری بی‌نظیر مانند Cukurcuma و Cihangir، مناطق تفریحی شلوغ مانند Asmalımescit، و محله‌های غنی تاریخی مانند Galata و Karaköy را در خود جای داده است که به مراکزی مهم تبدیل شده‌اند.

موقعیت عالی هتل، در فاصله چند قدمی شبکه حمل و نقل عمومی، دسترسی آسان به سایر نقاط استانبول را نیز فراهم می‌کند. عبور بدون زحمت از خیابان شما را به‌ایستگاه اصلی مترو و شبکه مرکزی اتوبوس شهری می‌برد. هتل تقسیم اسکوئر مشتاقانه منتظر پذیرایی از میهمانانی است که می‌خواهند در یک محیط زندگی ۲۴ ساعته و فعال باشند است. با رزرو هتل تقسیم می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید.

هتل‌های نزدیک میدان تقسیم استانبول

CVK Taksim

هتل سی وی کی تقسیم استانبول که در محله تقسیم واقع شده است به یک مرکز خرید متصل است. ایاصوفیه و کاخ توپکاپی از نقاط برجسته فرهنگی هستند و برخی از جاذبه‌های محبوب این منطقه عبارتند از آب انبار باسیلیکا و پارک‌های زیبا. این هتل دارای وسایل مهمی است که و اقامتی راحت را برای افراد و مهمانان فراهم می‌کند. با رزرو هتل خارجی از علی بابا اقامت خود را دلپذیر کنید.

Senator Hotel

این هتل استانبول در میدان تقسیم، محله‌ای در استانبول و در منطقه تجاری و نزدیک‌ایستگاه مترو واقع شده است. ایاصوفیه و کاخ توپکاپی از نقاط برجسته فرهنگی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از خیابان استقلال و بازار مصر دیدن کنند. این هتل جز هتل‌های نزدیک میدان تقسیم است که با رستوران، کافه و فروشگاه‌های زیبا احاطه شده است. این هتل تعداد زیادی اتاق دارد که همه آنها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، حمام هستند و در محل اصلی هتل رستوران، اسپا و استخر وجود دارد.

Marmara Taksim

هتل مرمر در میدان تقسیم، محله‌ای در استانبول و در مرکز شهر و نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد. کاخ توپکاپی و ایاصوفیه از نقاط برجسته فرهنگی هستند و برخی از بناهای برجسته منطقه عبارتند از برج گالاتا و بازار مصر. آب انبار باسیلیکا را نباید از دست داد. اقدام به رزرو آنلاین هتل مرمر کرده و از اقامتی لذت‌بخش استفاده کنید.

هتل‌های نزدیک میدان تقسیم استانبول

Away Hotel

هتل Away که در منطقه بی‌اوغلو استانبول واقع شده است، ۳۰۰ متر از میدان تقسیم، ۱. ۳ کیلومتر تا خیابان استقلال و ۱. ۵ کیلومتر تا کاخ دولما باغچه فاصله دارد. این ملک در ۱. ۸ کیلومتری مرکز کنگره استانبول، ۲ کیلومتری تا برج ساعت دولما باغچه و ۳. ۴ کیلومتری از بازار ادویه قرار دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر هتل می‌باشد.

این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، صندوق‌امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در هتل Away همه اتاق‌ها شامل ملحفه و حوله می‌باشد. مهمانان این هتل می‌توانند از صبحانه‌های جهانی و قاره‌ای لذت ببرند. با رزرو هتل خارجی آوای می‌توانید از اقامت در این هتل لذت ببرید.

برج گالاتا در ۳. ۷ کیلومتری هتل Away و کاخ توپکاپی در ۵ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Sabiha Gokcen استانبول است که ۳۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

کد خبر 549355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.