دانشگاه حضوری شد+ نامه وزارت علوم

حضوری شدن دانشگاه‌ها از نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت رسمی توسط وزات علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _یکشنبه، ۲۶ دی‌ماه_ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای به همه رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور از حضوری شدن دانشگاه‌ها خبر داد. متن نامه به شرح زیر است:

"با عنایت به مصوبه نشست ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ در خصوص حضوری شدن آموزش در مقطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و نیز حاصل مذاکرات به عمل آمده در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با حضور مقام عالی وزارت ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ مستدعی است هماهنگی لازم برای اقدامات مرتبط با در نظر گرفتن همه شرایط و الزامات اختصاصی آن دانشگاه یا آموزش عالی در اجرای مصوبه زیر صورت پذیرد.

همه کلاس‌های آموزشی دانشجویان در دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی در تمامی مقاطع تحصیلی نیم‌سال دوم به صورت حضوری برگزار شود.

مصوبه:

  • بر اساس شرایط هر دانشگاه به ترتیب و در لزوم آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای آموزش دروس عملی برنامه‌های درسی آزمایشگاه کارگاه درمانگاه و نظایر اینها آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی و کاردانی به صورت کاملاً حضوری در اولویت باشد.
  • در اجرای هرچه مؤثرتر مصوبه بر اساس هماهنگی با مراجع استانی به ویژه استانداری و بر اساس آخرین تصمیمات مراجع ذی‌صلاح تصمیم‌گیری و اقدام شود.
  • تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان در صورت لزوم استفاده از آموزش‌های الکترونیکی در قالب ترکیب متناسب با آن با آموزش حضوری الزاماً باید مطابق با نظام‌نامه یادگیری الکترونیکی و تحت نظارت شورای آموزش عالی استان اقدام کنند.
  • در هر حالت مراعات کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت جامعه دانشگاهی الزامی است.

دانشگاه حضوری شد+ نامه وزارت علوم

کد خبر 549317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.