ذوب‌آهن - پرسپولیس/ مچ‌ اندازی یحیی و تارتار در فولادشهر

ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه مراحل جام حذفی بعد از ظهر امروز دوشنبه_ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰_ پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار ذوب‌آهن در فولادشهر میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود. این دیدار که ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، برای هر دو تیم حساسیت‌های خاصی دارد. شاگردان مهدی تارتار می‌خواهند عملکرد نوسانی خود در لیگ برتر با گذر از پرسپولیس و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی به دست فراموشی بسپارند. پرسپولیسی‌ها هم پس از کنار گذاشته شدن از آسیا، حالا انگیزه مضاعفی برای لیگ برتر و جام حذفی دارند.

پرسپولیس، متخصص بردهای اقتصادی

سرخ‌پوشان پس از استارت نه چندان خوب در ابتدا فصل، چند هفته‌ای است دوباره به روند خوب خود بازگشته‌اند. پرسپولیس در این روزها بردهای اقتصادی اما با ارزشی از رقبا را کسب می‌کند که از این حیث می‌توان آن‌ها از هوشمندانه‌ترین تیم‌ها نامید.

نکته قابل توجه دیدارهای اخیر پرسپولیس، رقم خوردن نتایج و برتری سرخ‌ها در نیمه مربیان است و آن‌ها معمولاً در ۴۵ دقیقه نخست نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نمی‌کنند. از طرفی پرسپولیس که از ابتدا فصل تاکنون با مشکل نداشتن فوروارد های گلزن دست و پنجه نرم کرده با مصدومیت عیسی در معذوریت بیشتری قرار گرفته و یحیی گل محمدی مجبور است در بیشتر بازی‌ها از مهدی عبدی استفاده ببرد.

ذوب‌آهن - پرسپولیس/ مچ‌ اندازی یحیی و تارتار در فولادشهر

چمن فولادشهر و نگرانی میهمانان

وضعیت چمن فولادشهر چند وقتی است کیفیت گذشته را ندارد و انجام برخی عملیات مراقبتی باعث شده تا بسیاری از تیم‌هایی که میهمان ذوبی‌ها هستند، نسبت به این موضوع معترض شوند. هفته گذشته چمن نامناسب فولادشهر صدای امیر قلعه‌نویی را در آورد و این هفته نیز یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

جام حذفی، راه حل بهتر ذوبی‌ها برای آسیایی‌شدن

ذوبی‌ها اگر چه با مهدی تارتار نسبت به چند فصل اخیر عملکرد نسبتاً بهتری را به ثبت رسانده‌اند، با این حال نتایج مطلوب هواداران سبزپوش نیست. آن‌ها در پایان نیم فصل جایگاه بهتر از یازدهم را تصاحب نکردند و برای کسب سهمیه آسیایی که از اهداف ابتدایی فصل خود مطرح کردند، راه آسانی را در نیم فصل دوم لیگ برتر پیش رو ندارند.

با این وجود به نظر می‌رسد جام حذفی گزینه بهتری برای گاندوهای اصفهانی باشد تا بتوانند مستقیماً آسیایی شوند. آن‌ها در گام اول تیم دسته دومی رایکا بابل را با سه گل در هم کوبیدند و حالا به دیوار سختی چون پرسپولیس خورده‌اند.

کد خبر 549304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.