هوای اصفهان در وضعیت سالم/یک ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ دوشنبه ۲۷ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ دوشنبه ۲۷ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

در شهر اصفهان ایستگاه باهنر با شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

شاخص کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با قرار گرفتن بر شاخص ۱۰۰، استانداری اصفهان با شاخص ۸۹، انقلاب با شاخص ۸۳، پروین با شاخص ۹۷، جی با شاخص ۸۸، خرازی با شاخص ۹۵، رودکی با شاخص ۹۲، رهنان با شاخص ۵۹، فرشادی با شاخص ۵۵، فیض با شاخص ۷۷، کاوه با شاخص ۷۷، میرزاطاهر با شاخص ۵۹ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۵۰ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه سجزی با شاخص ۸۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 549286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.