حاج قاسم نه در شعار که در عمل ولایت‌مدار بود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم نه در شعار که در عمل ولایتمدار بود، او در تمامی صحنه‌های سخت دفاع مقدس و جای جای جبهه مقاومت برای دفاع از ولایت فقیه و دستاوردهای آن و ترویج احکام نورانی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) حاضر شد.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ محمدرضا فلاح‌زاده در یادواره شهدای مقاومت اظهار کرد: اگر از مکتب حاج قاسم می‌گوئیم باید اول او را بشناسیم و بعد مروج مکتب او شویم.

وی با بیان اینکه آنچه حاج قاسم را حاج قاسم کرد، خدا محوری او بود، خاطرنشان کرد: ما به این نتیجه رسیده بودیم که حاج قاسم فقط برای خدا کار می‌کند، او اهل توسل بود، اینکه ایام فاطمیه را عزاداری می‌کرد، اینکه در مراسم عزاداری حضرت الشهدا اشک‌هایش سرازیر می‌شد، اینکه عتبات عالیات و موکب ها را راه اندازی کرد همه اینها بخاطر این بود که او اهل توسل بود.

سردار فلاح زاده مردم‌داری را از دیگر مشخصه‌های سردار سلیمانی برشمرد و افزود: از نسل جوان می‌خواهم از پیران امت و معمرین امت بخواهند که خاطرات دوران دفاع مقدس جبهه دفاع از حرم را برایشان بازگو کنند و شهدا و رزمندگان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی کشور حل شدنی است، یادآور شد: مسائل و مشکلات انقلاب در روزهای نخست جنگ تحمیلی از الان سخت‌تر بود، ولی با ایثار و گذشت و حمایت و پشتیبانی و صبر و پایداری، از مشکلات عبور کردیم.

سردار فلاح زاده تصریح کرد: در این مقطع نیز به حول قوه الهی، با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و جهاد و تلاش مردان خدا و صبر و بردباری و حمایت و پشتیبانی امت حزب الله، به کوری چشم دشمنان این مشکلات اقتصادی را هم حل و فصل خواهیم کرد و تا آخر به مصاف دشمنان انقلاب خواهیم رفت و تا فتح سنگرهای کلیدی جهان به این راه روشن خودمان که راه شهیدان و شهید سلیمانی است، ادامه خواهیم داد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به به ایثار پدران و مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده‌های شهدا بالاترین انفاق را کرده‌اند چون عصاره‌های جانشان و پاره‌های تنشان را تقدیم کردند.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه تمام دستاوردهای انقلاب مرهون فداکاری شهیدانی است که در جبهه‌ها مقابل دشمن قد علم کردند و دشمن را به خاک مذلت کشاندند، افزود: انقلاب مرهون لقمه حلال پدران و شیر پاک مادران شهدا است، پدران و مادرانی که از امتحان سربلند بیرون آمدند، اینان الگوی تمام عیار نسل حاضر و نسل‌های بعدی هستند.

منبع: ایرنا
کد خبر 549260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.