تارتار: در دور برگشت به روزهای خوب برمی گردیم/زنین فولادشهر به مرور زمان بهتر می شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هواداران از تیم حمایت کنند، قول می‌دهم دور برگشت شرایط بهتری داشته باشیم و به روزهای خوب گذشته بازگردیم. بازی با پرسپولیس نشان دهنده این بود که چیزی از این تیم کمتر نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی جام حذفی با پرسپولیس، اظهار کرد: به گل محمدی و تیم فوتبال پرسپولیس خوش آمد می گویم، در بازی‌های جام حذفی باید اشتباهات را کم کنیم، با بازیکنان صحبت کردیم و زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم. چند هفته پیش با پرسپولیس در لیگ برتر بازی کردیم که نسبت به این تیم شناخت داریم، بازیکنان توجیه هستند و امیدوارم فردا روز کم اشتباهی داشته باشیم تا از این مرحله عبور کنیم.

وی ادامه داد: در شروع فصل روندی سینوسی داشتیم، بعد از آن شرایط بدی پیدا کردیم و طی چند هفته گذشته روند خوبی داشتیم که از چهار بازی هفت امتیاز کسب کردیم و گل خورده تیم کمتر شده است. تیم ما به مرور زمان بهتر می‌شود و امیدوارم در جام حذفی این روند خوب را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از هواداران می‌خواهم صبور باشند، تصریح کرد: هواداران از تیم حمایت کنند، قول می‌دهم دور برگشت شرایط بهتری داشته باشیم و به روزهای خوب گذشته بازگردیم. بازی با پرسپولیس نشان دهنده این بود که چیزی از این تیم کمتر نداریم و اشتباهات فردی و جوانان باعث شد آن بازی را ببازیم. امیدوارم فردا از شخصیت سابق ذوب آهن دفاع و از این مرحله عبور کنیم.

تارتار در خصوص کیفیت زمین فولادشهر، گفت: در شروع فصل زمین رو به خرابی رفت که باشگاه تصمیم گرفت هزینه سنگینی داشته باشد و زمین را درست کند، روز به روز شرایط زمین بهتر می‌شود و برای ما مهم است باشگاهی مانند ذوب آهن زمینی خوب داشته باشد که از مدیریت تشکر می‌کنم.

کد خبر 549218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.