تدوین سند اقدام مشترک برای توسعه شهر امام‌زاده عبدالله آمل

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله آمل بر استفاده از ظرفیت‌های مذهبی این شهر تاکید کرد و گفت: تدوین سند اقدام مشترک برای توسعه شهر امام‌زاده عبدالله آمل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حسن‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه امام‌زاده عبدالله از پتانسیل بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: وجود مرقد مطهر امام‌زاده عبدالله در حوزه مذهبی، داشتن دانشگاه در زمینه آموزشی، دارا بودن مرکز درمانی، جنگل و طبیعت این منطقه، پتانسیل بالایی دارد اما متأسفانه مردم این شهر از حداقل‌ها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه این شهر با وجود دارا بودن استعداد گردشگری مذهبی از ورودی مناسبی برخوردار نیست، افزود: ورودی این شهر در جایگاه منطقه نیست و متأسفانه به دلیل اینکه در محدوده حوزه راهداری قرار می‌گیرد، باید در شورای ترافیک شهرستان برای آن راهکاری اندیشیده شود.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله آمل از ساماندهی دست‌فروشان این منطقه خبر داد و گفت: زمینی در این حوزه تعیین شده و درصدد هستیم تا بازار محلی در این شهر راه‌اندازی شود.

وی از بازگشایی پارک در اسکومحله خبر داد و افزود: پارکی به مساحت دو هزار متر تا ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود که مجموعه پارک‌های منطقه را به سه پارک افزایش می‌دهد. برای مناطق کاسمده و اسپند نیز که از فضای پارک تفریحی برخوردار نیستند، زمینی شناسایی شده که در مرحله انجام توافق قرار دارد.

حسن‌نژاد، یکی از مشکلات این منطقه را نبود ادارات دانست و افزود: سند اقدام مشترک برای توسعه شهر امام‌زاده عبدالله انجام شده که بر اساس آن، خانه بهداشت روستایی و سرای محله در این منطقه احداث می‌شود؛ البته برای راه‌اندازی مرکز اورژانس زمینی در نظر گرفته شده و برای راه‌اندازی یک شعبه تأمین اجتماعی نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه، تصریح کرد: این منطقه می‌تواند میزبان یک صنعت خاص مانند مبلمان باشد و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

کد خبر 549178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.