واکنش ۲ عضو شورا به استعفای غلامحسین صادقیان

بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز _یکشنبه، ۲۶ دی ۱۴۰۰_ با حضور شهردار اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه بیست و ششم شورای شهر لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان تقدیم شورا شد.

بودجه سال آینده شهرداری اصفهان با مبلغ ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که رشد ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

بودجه پیشنهادی ظرف مدت یک ماه در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و به تصویب خواهد رسید.

مخالفت ۲ عضو شورا با استعفای غلامحسین صادقیان

در ادامه جلسه امروز غلامحسین صادقیان، رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز استعفای خود را اعلام کرد.

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در این باره اظهار کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت موجود، از تقاضای استعفا استقبال می‌کنیم، اما همه اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان، قبل و بعد از انتخابات شورا به مردم متعهد شده‌ایم که چهار سال خدمت گذار آنها باشیم و باید به این تعهد دقت نظر داشت.

وی با بیان اینکه ممکن است با توجه به تغییرات در بدنه دولت، پذیرش مسئولیت‌هایی برای دیگر اعضای شورای شهر اصفهان رخ دهد، تاکید کرد: اگر بخواهیم فضای موجود را به دفعات تکرار کنیم از سرمایه و تعهدی که به مردم داده‌ایم چیزی باقی نخواهد ماند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داد: شرایط متفاوتی را بر اساس آنچه در قانون ذکر شده به جای خروج این عضو از شورای شهر در نظر بگیریم.

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز درباره پذیرش یا رد استعفای غلامحسین صادقیان اظهار کرد: جایگاه و شانیت داشتن شغل و پست در اصفهان حتی از مسئولیت‌های کشوری هم بالاتر است و ما مخالفتمان را با این استعفا اعلام کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه استدعا دارم این استعفا پذیرفته نشود افزود: هر ۱۳ نفر عضو شورای شهر یک اثرگذاری خاص دارند که غلامحسین صادقیان هم در رأس آن بوده است؛ البته مسئولیت وی در وزارت بهداشت و درمان و در حوزه سلامت بسیار مهم است، اما اینجا و حضور در اصفهان مهم‌تر از آن مسئولیت است و در نهایت تکلیف با خودشان است.

در نهایت پس از اظهارات دو نفر از مخالفان، رأی‌گیری در این زمینه انجام شد و استعفای غلامحسین صادقیان با هفت رأی مثبت و شش رأی منفی به تصویب اعضای شورا رسید.

به این ترتیب شورای اسلامی شهر با استعفای این عضو شورا موافقت کرد. این مصوبه برای تأیید باید در فرمانداری اصفهان بررسی شود.

کد خبر 549169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    دیگراعتمادی نیست