خطیبی: در جام حذفی جای اشتباه نیست/پیشنهاد کردم با بودجه خودم کمپ درست کنند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و هر کسی اشتباه کند جای جبران ندارد.

به گزارش ایمنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار جام حذفی برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: در مدت حضور تیم سپاهان در اراک باشگاه سعی کرد نیازها و امکانات مورد نیاز این تیم را فراهم کند، همه بازیکنان و مربیان این تیم از دوستان ما هستند، امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

وی تصریح کرد: بازی قبلی با سپاهان شرایط بدی نداشتیم، امیدوارم جام حذفی بازی خوبی باشد. جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و هر کسی اشتباه کند جای جبران ندارد و بازیکنان ما شرایط را می‌دانند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: تیم سپاهان تیم خوبی است، چندین دوره قهرمان جام حذفی بوده و این به ما کمک می‌کند که چه برنامه‌ای داشته باشیم. مواردی هست که باید به بازیکنان گوشزد کنیم. بازی زیبایی خواهد بود و آمادگی داریم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

خطیبی در خصوص اینکه نظرش در مورد داوری چیست چون سه روز قبل به قضاوت سیدعلی اعتراض کرده‌اند گفت: قبل از بازی درست نیست در خصوص داوری صحبت کرد، در بازی قبلی باشگاه سومین نامه را به فدراسیون زد و امیدوارم تأثیر داشته باشد. امیدوارم فردا تیم داوری مشکلی نداشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص فشردگی مسابقات و تأثیر آن روی تیم‌ها گفت: بازی‌ها فشرده است و از لحاظ فنی نمی‌شود گفت که تأثیر ندارد. ما فقط یک جلسه ریکاوری کردیم و نمی‌شد مباحث فنی را در زمین پیاده کنیم. تمرکز بالا و آمادگی ذهنی می‌تواند به بازی فردای ما کمک کند. بعد از بازی با پدیده در مورد نیم فصل، اهداف باشگاه صحبت می‌کنم اما تا این لحظه به اهداف لیگ دست پیدا کردیم. آلومینیوم یک شخصیت پیدا کرده که برای اهالی فوتبال قابل احترام است و من خوشحالم. هیأت مدیره باید کمک کند در نیم فصل دوم هم به اهداف دست پیدا کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم آسیایی شویم و باید زیرساخت‌ها درست شود. دوست دارم تیمم در صدر جدول باشد اما در درجه اول باید ساختار باشگاه را درست کنم. سالن ما ده‌ها ایراد دارد، ناظرها وارد ورودی استادیوم اراک شوند ما را رد می‌کنند. ابتدا باید با پیگیری زیرساخت‌ها را درست کرد. پیشنهاد دادم با بودجه خودم یک کمپ بزنند که کمتر مربی این کار را انجام می‌دهد.

کد خبر 549151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.