لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهر اصفهان/روشنایی کمربند شرق تأمین شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متأسفانه بسترها و زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان با وضعیت مطلوب فاصله دارد و آنچه هست، مطلوب شهر اصفهان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _ یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه_ در تذکر خود طی بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از جاده‌های پرجمعیت و پرتردد که مراکز حساسی نیز در آن واقع شده، کمربندی شرق اصفهان است که وجود شهر رویاها، نمایشگاه بین‌المللی، سالن اجلاس، پیست موتورسواری و مجتمع‌های مسکونی، سبب افزایش تردد در این منطقه شده است.

وی افزود: این جاده متأسفانه روشنایی لازم را ندارد و به این علت تصادفاتی در آنجا رخ می‌دهد که جبران‌ناپذیر است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: با توجه به تردد فراوان در جاده کمربندی شرق اصفهان و پرخطر بودن آن، شهرداری با همکاری شرکت برق نسبت به تأمین روشنایی لازم در این منطقه اقدام کند.

وی با بیان اینکه اصفهان پس از تهران و مشهد مقدس، سومین شهر پرجمعیت کشور است و بعد از مشهد بیشترین آمار جذب گردشگر را دارد، گفت: متأسفانه بسترها و زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان با وضعیت مطلوب فاصله دارد و آنچه هست، مطلوب شهر اصفهان با محوریت گردشگری نیست.

فلاح افزود: محیط‌های فیزیکی در پایانه‌ها، راه‌آهن و فرودگاه، حمل‌ونقل درون‌شهری، محل اسکان مسافران و سرویس‌های بهداشتی از شرایط خوبی برخوردار نیست؛ بنابراین دستگاه‌های ذی‌ربط باید نسبت به اصلاح این محیط‌ها به‌گونه‌ای که در شأن و منزلت گردشگران باشد، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تولید نرم‌افزار گردشگری نیز برای اصفهان امری ضروری است تا از این طریق آدرس اماکن تفریحی و گردشگری، مراکز مهم خرید، آدرس هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را در اختیار گردشگران قرار دهد.

کد خبر 549150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.