گوشی هوشمند Motorola Edge 30 اولترا با قلم هوشمند و قاب مخصوص عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ اولترا از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند و قاب مخصوصی برای نگهداری از آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا قصد دارد گوشی پرچمدار خود به نام موتورولا اج ۳۰ اولت را (Motorola Edge 30 Ultra) را خارج از چین عرضه کند، این گوشی از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. با توجه به تصاویر ارائه شده، شرکت مذکور قاب فولیو (Folio) مخصوصی طراحی کرده است که برای نگهداری قلم از آن استفاده می‌شود.

قلم هوشمند موتورولا از طریق بلوتوث به گوشی ذکر شده متصل می‌شود، این قلم از قابلیت کنترل عملکردها بدون لمس صفحه و شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. این قلم احتمالاً همانند S Pen طراحی شده برای گوشی گلکسی اس ۲۱ اولت را سامسونگ پیشرفته خواهد بود. قاب فولیو مخصوص گوشی موتورولا Edge 30 Ultra را می‌توان برای قرار دادن قلم هوشمند در پنل پشتی استفاده کرد، زمانی که قلم برای مدت طولانی بیرون از قاب باشد و مورد استفاده قرار نگیرد، گوشی به کاربر هشدار می‌دهد.

در قسمت جلوی قاب یک نوار باز در مرکز برای مشاهده صفحه نمایش وجود دارد که کاربران می‌توانند از این طریق محتوای صفحه نمایش همیشه روشن مانند زمان و تاریخ، اعلان‌ها یا تماس ورودی را مشاهده کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق این نوار بدون باز کردن قاب به تماس‌های ورودی پاسخ دهند یا آن‌ها را رد کنند. هنوز مشخص نیست که قلم هوشمند و قاب فولیو در کنار گوشی موتورولا اج ۳۰ اولت را رونمایی خواهد شد یا خیر؟

کد خبر 549067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.