برف‌روبی و پاشیدن ۴۰ تن شن و نمک در معابر شهر

شهردار بویین و میاندشت گفت: ۴۰ نیروی خدمات شهری معابر و مسیرهای تردد در سطح شهر بویین و میاندشت را با هفت دستگاه خودرو، برف‌روبی کردند.

احمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با آغاز بارش، برف ستاد بحران شهرداری بویین و میاندشت نسبت به بازگشایی معابر و مسیرهای تردد در سطح شهر اقدام کرد که بیشترین حجم کولاک در جاده منتهی به محله ششجوان بود.

وی افزود: در این عملیات ۴۰ نیروی خدمات شهری شهرداری با استفاده از هفت دستگاه شامل یک دستگاه گریدر، دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و بیل تراکتور، دو دستگاه کامیون در دو نوبت پاکسازی معابر اصلی و فرعی را انجام و ۴۰ تن شن و ماسه پاشیدند.

شهردار بویین و میاندشت با قدردانی از شهروندان در انباشته نکردن برف در کوچه‌ها و معابر و شورای آموزش و پرورش در تعطیلی به موقع مدارس، گفت: اولویت با برف‌روبی معابر منتهی به دستگاه‌های امدادی و مراکز عمومی و خدماتی است.

وی با اشاره به همکاری شهرداری در برف‌روبی محور اصلی اصفهان خوزستان به لحاظ کولاک شدید، گفت: شاخه تکانی درختان سطح شهر به منظور جلوگیری از شکستگی و پاکسازی مسیرهای منتهی به قطب صنعتی، کشتارگاه و جاده‌های منتهی به مراکز دامپروری واقع در حریم و محوطه برخی ادارات از دیگر اقدام ستاد بحران شهرداری بویین و میاندشت است.

کد خبر 549042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.