کیفیت هوای اصفهان در مدار سالم ماند/۱۱ ایستگاه در وضعیت زرد

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۶۶، ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۹۱، ایستگاه باهنر با شاخص ۸۷، ایستگاه جی با شاخص ۶۹، ایستگاه خرازی با شاخص ۸۸، ایستگاه رودکی با شاخص ۶۵، ایستگاه فرشادی با شاخص ۸۰، ایستگاه فیض با شاخص ۷۲، ایستگاه کاوه با شاخص ۵۴ و ایستگاه ورزشگاه میثاق با شاخص ۵۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان، اکنون در ایستگاه پروین با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و در ایستگاه‌های انقلاب با شاخص ۴۲، رهنان با شاخص ۳۹ و میرزاطاهر با شاخص ۳۴ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۴۷ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشان‌گر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرارگرفتن روی عدد ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۳۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 549035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.