اگر دو و میدانی‌کار خارجی داشتیم قهرمان کشور می‌شدیم / با محدودیت‌ها کنار آمده‌ایم

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب‌آهن اصفهان گفت: از سال آینده با تلاش مضاعف، ذوب‌آهن را به قهرمانی‌های گذشته برمی‌گردانیم.

سجاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کسب مقام نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن در مسابقات دو و میدانی کشور که هفته گذشته به پایان رسید اظهار کرد: مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور برگزار شد، باشگاه ذوب‌آهن در این رقابت‌ها به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم پلیمر خلیج‌فارس چون ورزشکار خارجی و تیم قوی‌تری داشت، قهرمان شد.

وی با اشاره به ترکیب تیم دو و میدانی ذوب‌آهن در این مسابقات گفت: ترکیب تیم ذوب‌آهن همان نفراتی بودند که در مسابقات فضای باز هم بازی می‌کردند؛ از میان ۲۵ نفر عضو ۱۴ نفر را برای شرکت در این رقابت‌ها انتخاب کردم.

سرمربی و سرپرست تیم دو و میدانی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که مقام نایب‌قهرمانی راضی‌کننده بود یا خیر خاطرنشان کرد: شرایط مسابقات و بازیکنان تیم خوب بود، نتایج خوبی هم به‌دست آمد؛ البته اگر بیشتر هزینه می‌کردیم و دو و میدانی‌کار خارجی داشتیم می‌توانستیم قهرمان هم بشویم، عملکردمان خوب بود و من هم از این شرایط راضی بودم.

مرادی ادامه داد: مسابقات داخل سالن، انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا که قرار است در قزاقستان برگزار شود را نیز داشتیم و من از نفرات اصلی تیم در این مسابقات استفاده نکردم.

وی از تشکیل کمپین استعدادیابی جوانان برای استفاده از آنان در رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: با علی احسانی و فرشاد دادفر در حال مشورت و بررسی در مورد کمپینگ دو و میدانی ذوب‌آهنی‌ها هستیم تا از فرزندان ذوب‌آهن و کسانی که استعداد دو و میدانی دارند استفاده کنیم و در سال‌های آینده از آن‌ها در مسابقات کشوری بهره ببریم تا ستون‌های اصلی ذوب‌آهن باشند.

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب‌آهن از مدعی‌بودن شاگردانش در رقابت‌های آسیایی گفت و تاکید کرد: شاگردانم در حال تمرین برای بازی‌های آسیایی سال آینده هستند، دو نفر از آن‌ها گزینه اصلی تیم‌ملی و کسب مدال در این رقابت‌ها هستند.

مرادی با اشاره با اینکه در مسابقات جایزه‌بزرگ شرکت خواهند کرد گفت: مسابقات جایزه‌بزرگ در الجزایر، مراکش و روسیه قرار است سال آینده برگزار شود که همراه دو و میدانی‌کارانم در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

وی در خصوص مسابقات لیگ در فصل آینده اظهار کرد: فصل جاری به پایان رسید، اکنون در استراحت به‌سر می‌بریم و از اردیبهشت‌ماه سال آینده مسابقات فصل جدید لیگ‌برتر آغاز می‌شود.

سرمربی و سرپرست تیم دو و میدانی ذوب‌آهن درباره تیم فصل آینده سبزپوشان اصفهانی گفت: برای سال آینده دنبال جذب نفرات جدید و تمدید قرارداد با اعضای فعلی هستیم، کم و کاستی همیشه بوده است اما سعی کردیم با تمام تلاش برای موفقیت تیم کار کنیم و با مشکلات کنار آمده‌ایم.

مرادی در پایان در خصوص باشگاه ذوب‌آهن و محدودیت‌های موجود خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب‌آهن در ورزش دو و میدانی ریشه‌دار است و بیشترین حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور را دارد. من در کمیته‌های فدراسیون نیز هستم و دستم برای بستن ذوب‌آهن در راه قهرمانی بازتر است، امیدوارم ذوب‌آهن به شکل قهرمانی‌های قبلی بازگردد.

کد خبر 548945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.