آتش‌نشانی جهرم در آماده‌باش کامل

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم با اشاره به بارش باران در جهرم گفت: سازمان در آماده‌باش کامل است و شهروندان در صورت مشاهده و وقوع حوادث به سامانه ۱۲۵ اعلام کنند.

به گزارش ایمنا، محسن عشایری اظهار کرد: با توجه به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی، ایستگاه‌های آتش‌نشانی جهرم در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه از ساعاتی پیش شاهد وزش باد در شهر هستیم، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت نداشتن کار ضروری در زمان وزش باد از خانه خارج نشوند و در صورت حضور در معابر عمومی از اماکن مسقف عبور کرده و در فضای باز قرار نگیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم با بیان اینکه سازمان در آماده‌باش کامل است و شهروندان در صورت مشاهده و وقوع حوادث به سامانه ۱۲۵ اعلام کنند، خاطر نشان کرد: مردم از قرار گرفتن روی لبه بام‌ها و ارتفاعات در زمان وزش شدید باد خودداری کنند. در صورت امکان از تردد زیر ساختمان‌های نیمه‌ساز، درختان و تیرهای برق جلوگیری شود چرا که امکان سقوط وجود دارد و همچنین از آسانسور به دلیل احتمال قطعی برق استفاده نشود.

عشایری تصریح کرد: از شروع بارش باران و وزش باد، تاکنون تنها یک حادثه از یک ساختمان نیمه‌کاره و آسیب به خطوط انتقال برق به سامانه ۱۲۵ گزارش شده است و خوشبختانه حادثه جانی در پی نداشته و امیدواریم تا پایان بارش باران و وزش باد با همکاری شهروندان خسارات جدی رخ ندهد.

وی ادامه داد: شهروندان دودکش‌های بخاری را بررسی کنند و از سالم بودن کلاهک و مسدود نبود آن در اثر وزش باد مطمئن شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم گفت: از شب گذشته با آغاز بارش الهی، سازمان آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل است و شهروندان در صورت وقوع هرگونه حوادث یا مشاهده آن به سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: مهر

کد خبر 548919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.