راه‌اندازی ۹۴ مرکز جدید نیکوکاری در ۹ ماه اول امسال/۱۴ مرکز نیکوکاری متمرکز بر حوزه زنان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه ا سال جاری، با راه‌اندازی ۹۴ مرکز جدید، مجموع این مراکز در استان به ۵۱۳ مرکز رسیده است. بیش از ۲۹۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری استان اصفهان در ۹ ماهه سال جاری، برای حمایت از نیازمندان و محرومان جمع‌آوری شده است.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ایجاد مراکز نیکوکاری اظهار کرد: در ۹ ماه اول سال جاری، با راه‌اندازی ۹۴ مرکز جدید، مجموع این مراکز در استان به ۵۱۳ مرکز رسیده است و بالغ بر ۲۹۷ میلیارد تومان در قالب کالا، خدمات و وجوه نقد به این مراکز کمک شده است.

وی با تاکید بر اینکه اغلب مراکز تخصصی در حوزه فرهنگی فعالیت دارند، افزود: در حال حاضر ۱۳۱ مرکز تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اشتغال، زکات، سرپناه، دانش‌آموزی و سایر حوزه‌ها به مددجویان خدمت می‌رسانند و دو مرکز به صورت تخصصی در حوزه بانوان فعال هستند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه برخی مراکز نیکوکاری در حوزه بانوان فعالیت بیشتری دارند، گفت: ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه خواهران با تمرکز بر امور فرهنگی و مذهبی مرتبط به زنان سرپرست خانوار توانسته‌اند برخی مددجویان را برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه تشویق کنند.

کد خبر 548892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.