تاکید شهردار بیرجند بر ضرورت راه‌اندازی سایت پسماند شهرداری

شهردار بیرجند گفت: زمینی به مساحت ۸۰ هکتار برای راه اندازی سایت پسماند شهرداری اختصاص پیدا کرده و اقداماتی به منظور ساماندهی این سایت پسماند در حال انجام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری بیرجند، مهدی بهترین با اشاره به ضرورت راه اندازی سایت پسماند، اظهار کرد: گسترش فرهنگ بازیافت زباله از اهداف و برنامه‌های شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر تفکیک زباله، افزود: تلاش مجموعه شهرداری سرعت بخشی به تکمیل تجهیزات بازیافت و دفن اصولی زباله در این سایت است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه زمینی به مساحت ۸۰ هکتار به سایت پسماند شهرداری اختصاص پیدا کرده است، به اقدامات انجام شده در سایت پسماند اشاره و خاطرنشان کرد: فنس کشی سایت پسماند، احداث ساختمان نگهبانی، خرید، احداث و نصب باسکول ۶۰ تنی، ساخت سوله تفکیک صنعتی پسماند، حفاری ترانشه مخصوص پسماندهای بیمارستانی و عفونی، ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای توسعه سایت از قبیل برق سه فاز، گاز و شبکه آبیاری فضای سبز از جمله اقدامات انجام شده است.

بهترین ادامه داد: اجرای آبیاری قطره‌ای و فضای سبز رینگ اطراف سایت و بلوار اصلی، خرید و نصب مخازن آبیاری فضای سبز، ایجاد سیستم دوربین مدار بسته و سیستم پایش تصویری، خیابان کشی و اجرای آیلند، بلوار و میدان، اجرای سرویس بهداشتی، حمام به تعداد برای پرسنل، سوله تفکیک صنعتی و آسفالت بلوار ورودی سایت به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

کد خبر 548882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.