جزئیات تازه از دستگیری سنگ‌پران آدمکش در تهران

روز گذشته عامل پرتاب سنگ به سوی خودروهای عبوری در بزرگراه‌ها از سوی پلیس دستگیر شد؛ فردی که منجر به مرگ دو تن شد، فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات دستگیری این فرد را تشریح کرده است.

‌به گزارش ایمنا، روز گذشته عامل پرتاب سنگ به سوی خودروهای عبوری در بزرگراه‌ها از سوی پلیس دستگیر شد؛ فردی که منجر به مرگ دو تن شده، چندین نفر را نیز زخمی کرده و موجب وحشت و احساس ناامنی برای هزاران راننده دیگر شده بود. فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات دستگیری این فرد را تشریح کرده است.

جزئیات تازه از دستگیری سنگ‌پران آدمکش در تهران

سردار حسین رحیمی درباره جزئیات دستگیری این فرد گفت: ۱۲ آذرماه امسال بود که پلیس راهور گزارشی از یک حادثه ترافیکی برای دفتر فرماندهی انتظامی پایتخت ارسال کرد؛ گزارشی که در آن عامل تصادف، پرتاب سنگ از میانه بزرگراه به سمت یک خودروی سواری در بزرگراه یادگار امام اعلام و متأسفانه منجر به مرگ راننده مرد ۳۳ ساله خودرو شده بود.

* دو پلیس پیشگیری و آگاهی پایتخت نیز دستور ویژه دریافت کردند که با تشکیل تیم‌هایی عامل یا عاملان این اقدام را شناسایی و دستگیر کنند.

* رسیدگی‌ها ادامه داشت تا اینکه ۹ دی ماه حادثه مشابهی و این‌بار در محدوده بزرگراه نواب رخ داد.

* متأسفانه به علت پرتاب بلوک سیمانی به سمت یک دستگاه خودروی سواری در حال حرکت، راننده این خودرو که زنی حدوداً ۴۵ ساله بود، جان خود را از دست داد.

* تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح روز پنجشنبه (۲۳ دی ماه) مأموران پلیس پیشگیری پایتخت از حضور همان فرد مشکوک در حوالی محل وقوع حادثه قبلی در بزرگراه نواب باخبر و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

* این فرد قصد داشت که اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری کند که از سوی مأموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

* تمامی اسناد و شواهد حاکی از آن بود که جرم از سوی همین فرد انجام شده است.

* این فرد که مردی حدوداً ۴۵ ساله بود، مورد بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد.

* این فرد معترف شد که پرتاب مرگبار سنگ به سمت دو خودروی سواری در بزرگراه‌های یادگار امام و نواب صفوی از سوی خودش انجام شده است.

* فرد دستگیر شده هیچ همدستی نداشته و تمامی این اقدامات را به‌تنهایی انجام داده است.

* موارد دیگر به این شدت نبوده است اما پلیس طی همین مدت زمان تقریباً یک و نیم ماهه حدود ۱۰ نفر را دستگیر کرد.

* حتی یکی از این افراد با سنگی ۵۰ کیلوگرمی دستگیر شد البته قصد آنان و شدت کارشان به اندازه این فرد نبوده است و دستگیر شدگان قصد و نیت متفاوتی داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین ابراز امیدواری کرد که پرونده فرد دستگیر شده که منجر به مرگ دو تن شده است، مورد رسیدگی ویژه قرار بگیرد و زودتر مجازات شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 548786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.