احداث اورژانس جدید در بیمارستان شهید رجایی داران

رئیس دانشگاه علوم پزشکـی اصفهان گفت: با توجه به فرسودگی و غیراستاندارد بودن، اورژانس بیمارستان شهید رجایی داران تا پایان سال و پس از تأمین اعتبار و تهیه نقشه اولیه تخریب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهین شیرانی امروز- جمعه ۲۴ دی ماه- در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی داران ضمن قدردانی از کادر درمانی این بیمارستان از ساخت اورژانس جدید در این بیمارستان شهید رجایی داران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و فضای نامناسب و عدم دسترسی آسان و غیراستاندارد بودن اورژانس بیمارستان شهید رجایی داران تا پیش از پایان سال و پس از تأمین اعتبار و تهیه نقشه اولیه تخریب این بخش درمانی انجام شود.

وی افزود: تا آماده شدن این پروژه، به منظور خدمات به مراجعین درمانگاه عمومی، این واحد در طبقه اول درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید رجایی داران استقرار موقت یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هزینه ساخت اورژانس برابر استاندارهای بیمارستانی برای اورژانس بیمارستان شهید رجایی داران را می‌توان سه میلیارد تومان برآورد کرد که بخشی از این اعتبار توسط وزارت بهداشت و درمان تأمین می‌شود.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان شهید رجایی داران، گفت: پزشک داخلی، مغز و اعصاب و راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب با تأمین اعتبار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به زودی تأمین خواهد شد.

شیرانی از تحویل پمپ تزریق جهت سی تی اسکنِ رنگی به منظور پیشگیری از اعزام بیماران به مراکز خارج شهرستان فریدن خبر داد و گفت: راه‌اندازی بانک خون و استقرار MRI در بیمارستان شهید رجایی داران در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

کد خبر 548785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.