مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M62+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی سامسونگ گلکسی M62 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ گوشی گلکسی M62 را به عنوان جایگزینی برای گلکسی M51 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که در حقیقت نسخه تغییر نام یافته گلکسی F62 به حساب می‌آید؛ از همان باتری غول آسای گوشی M51 بهره می‌برد و در بسیاری از بخش‌ها شباهت زیادی به آن دارد. در ادامه به بررسی بعضی از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M62 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی سامسونگ گلکسی M62

بر روی پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی M62 نوارهای سبز، آبی با خاکستری عمودی وجود دارد که ضخامت آن‌ها به تدریج از لبه بالا کاهش پیدا می‌کند و در نهایت در لبه پایین، رنگ نقره‌ای با خطوط رنگی بسیار باریکی بر جای می‌ماند. پنل پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک است و از گواهی IP برای مقاومت در برابر آب نیز بهره‌مند نشده است. ضخامت گوشی سامسونگ گلکسی M62 در اندازه ۹.۵ میلی متر و وزن آن ۲۱۸ گرم است؛ بنابراین جز گوشی‌های ضخیم با وزن زیاد در نظر گرفته می‌شود. حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ گلکسی M62 به صورت یکپارچه با کلید پاور در سمت چپ فریم پلاستیکی گوشی قرار گرفته است. دریچه اسپیکر، درگاه USB 2.0 Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری در لبه پایینی گوشی تعبیه شده است، لبه سمت چپ گوشی نیز میزبان درگاه سیم کارت و کارت حافظه microSD است.

صفحه نمایش و اسپیکر گوشی سامسونگ گلکسی M62

گوشی سامسونگ گلکسی M62 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، تراکم ۳۹۳ پیکسل بر اینچ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. حفره‌ای کوچک وسط لبه بالایی نمایشگر این گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند، یک پوشش شیشه‌ای نیز از این صفحه نمایش محافظت می‌کند. گوشی سامسونگ گلکسی M62 از اسپیکر استریو بی بهره است، صدای تولیدی اسپیکر تک کاناله به کار رفته در لبه پایینی این محصول در زمینه بلندی و شفافیت صدا در سطح متوسطی قرار دارد.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی M62

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی M62 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی عریض ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین عریض این گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX 682 سونی بهره می‏‌برد و به فناوری فوکوس خودکار با تشخیص فاز مجهز شده است. دوربین فوق عریض گوشی سامسونگ گلکسی M62 دارای لنز ۱۲۳ درجه‌ای با دیافراگم F/2.2 است، هر دو دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج این گوشی نیز دارای دیافراگم F/2.4 هستند.

سخت‌افزار گوشی سامسونگ گلکسی M62

گوشی سامسونگ گلکسی M62 از تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ قدرت می‌گیرد، تراشه‌ای که توان پردازشی گلکسی نوت ۱۰ پرچمدار کره‌ای در سال ۲۰۱۹ را تأمین می‌کرد. تراشه ذکر شده با فرآیند ساخت هفت نانومتری LPP خود سامسونگ تولید می‌شود و در مقایسه با اسنپدراگون 730G از هسته‌هایی با فرکانس بیشتر و پردازنده گرافیکی قدرتمندتری بهره می‌برد. گوشی سامسونگ گلکسی M62 در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با رم هشت گیگابایتی LPDDR4X به فروش می‌رسد، البته کاربران می‌توانند حافظه آن را از طریق درگاه مستقل microSD افزایش دهند.

نرم‌افزار گوشی سامسونگ گلکسی M62

گوشی سامسونگ گلکسی M62 به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. One UI 3.1 تفاوت قابل توجهی با One UI 3.0 ندارد؛ از جمله مهمترین قابلیت‌های این نسخه می‌توان به مخفی‌سازی تماس‌ها و پیام‌ها، تخمین مدت زمان باقی‌مانده از شارژ باتری و اضافه شدن Google Discover به صفحه هوم اشاره کرد. البته همه امکانات موجود در رابط کاربری One UI 3.0 مانند مرکز اعلانات با امکانات جدید، آیکون‌ها و انیمیشن‌های جدید و امکانات جدید صفحه قفل و صفحه Always On در One UI 3.1 نیز وجود دارد.

باتری گوشی سامسونگ گلکسی M62

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ گلکسی M62 با استفاده از یک باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این گوشی با شارژر سریع ۲۵ واتی به فروش می‌رسد؛ بنابراین برای شارژ کامل باتری به تقریباً دو ساعت زمان نیاز است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که با میانگین استفاده روزانه ۶ ساعت از این محصول، باتری آن می‌تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که باتری گوشی سامسونگ گلکسی M62 شارژدهی فوق العاده‌ای دارد.

مزایای گوشی سامسونگ گلکسی M62

  • شارژدهی
  • شارژر سریع ۲۵ واتی
  • دوربین روز
  • تراشه
  • نمایشگر OLED

معایب گوشی سامسونگ گلکسی M62

  • پشتیبانی نکردن از 5G
  • دوربین شب
  • اسپیکر تک کاناله
  • ضخامت و وزن زیاد
  • نمایشگر ۶۰ هرتز

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی M62

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی سامسونگ گلکسی M62 به دلیل تنوع حافظه رم و ذخیره سازی داخلی و همچنین تفاوت رنگ بین ۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان متغیر است.

کد خبر 548774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.