باخت در ثانیه‌های پایانی خستگی را بر تن ما گذاشت

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان گفت: پیکان تیم پر مهره‌ای است که بازیکن تیم ملی در اختیار دارد، نتیجه مساوی مقابل این تیم خوب بود ولی باخت در ثانیه‌های پایانی خستگی را بر تن ما گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راضیه جزایری پس از شکست مقابل پیکان، اظهار کرد: بازی پایاپای بود، تیم ما در نیم فصل اول تمرین می‌کرد و نیم فصل دوم خودش را پیدا کرده است. در حال حاضر تیم آماده است، اما بازیکنانم هنوز کم تجربه و کم سن و سال هستند و همین باعث شده بازی تساوی شده را ببازند.

وی ادامه داد: پیکان تیم پر مهره‌ای است که بازیکن تیم ملی در اختیار دارد، نتیجه مساوی مقابل این تیم خوب بود ولی باخت در ثانیه‌های پایانی خستگی را بر تن ما گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان با بیان اینکه از بازیکنانم راضی هستم، تصریح کرد: بازیکنانم تلاش می‌کنند که اگر این روند حفظ شود تیم برای سال آینده حرف‌های زیادی خواهد داشت. هفته‌های اول مسابقات لیگ تیم ما تازه بسته شد و نیم فصل را نداشتیم و وقتی تیمی با این شرایط و بازیکن جوان بسته می‌شود زمان می‌برد تا آماده شود.

جزایری افزود: در نیم فصل دوم نشان دادیم چیزی کم نداریم که اگر حمایت باشد و تمرینات پیش فصل را داشته باشیم اصفهان در سال‌های آینده مدعی مقام خواهد بود.

کد خبر 548742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.