خستگی بازیکنان ما مشهود بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: بازی امروز به هم پیچید ولی خدا را شکر می‌کنیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم و صدرنشینی را تثبیت کنیم؛ البته به تیم خوب و سخت‌کوش اصفهان هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیلوفر اردلان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: در بازی رفت هم مقابل اصفهان کار سختی داشتیم و پیش بینی یک بازی مشکل را می‌کردیم. تیم ما سه بازی سخت را پشت سر گذاشته و بازیکنان در تمرینات ملی بودند و خستگی در ساق پای آنها مشخص بود.

وی ادامه داد: بازی امروز به هم پیچید ولی خدا را شکر می‌کنیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم و صدرنشینی را تثبیت کنیم. به تیم خوب و سخت‌کوش اصفهان تبریک می‌گویم امیدوارم در آینده موفقیت

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان با بیان اینکه تیم اصفهان نترس و جنگنده دفاع کرد، تصریح کرد: تیم ما مشکل گلزنی دارد که این موضوع از اول فصل ما را اذیت کرده است. در مسابقاتی مثل بازی امروز تیم حریف با گلر به صورت پنج‌نفره دفاع می‌کنند که کار برای ما سخت می‌شود. گل نزدن‌های بازیکنان ما باعث سخت شدن شرایط شده که باید تلاش کنیم این مشکل برطرف شود.

کد خبر 548729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.