۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
حادثه در بازار قدیم بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: آتش نشانان سازمان برای مهار آتش سوزی و کمک به ۴ شهروند محبوس در داخل بالابر مغازه‎ای در بازار آیت الله بروجردی(ره) به محل حادثه اعزام شدند.

نادر موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی تماسی که از طرف شهروندان مبنی بر آتش سوزی یک باب مغازه پوشاک در بازار آیت الله بروجردی (ره) با سامانه ۱۲۵ گرفته شد، بلافاصله یک اکیپ از ایستگاه امام حسین (ع) و دو اکیپ از ایستگاه مرکز به محل اعزام شدند.

وی افزود: با عنایت به اینکه این بازار بافت قدیمی و متراکمی دارد آتش نشانان در در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد عمل شده و آتش را مهار کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری بروجرد بر رعایت نکات ایمنی هنگام بسته شدن مغازه‌ها تاکید کرد و گفت: کسبه محترم در فصل سرما بازدید از وسایل گرمایشی گازی و برقی را به طور مستمر خصوصاً هنگام بستن مغازه انجام دهند تا از آتش سوزی‌های احتمالی جلوگیری شود.

موسیوند تاکید کرد: روز گذشته نیز یک مورد گزارش از گیر افتادن ۴ نفر داخل بالابر مغازه‌ای در بازار آیت الله بروجردی (ره) به سازمان اعلام شد که گروه امداد و نجات جهت کمک به این شهروندان به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 548660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.