شایان مصلح: زمین فولادشهر اصلاً کیفیت نداشت

مدافع تیم گل گهر در خصوص کیفیت بد چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: زمین چمن فولادشهر همیشه کیفیت خوبی داشته است اما متأسفانه امروز به دلیل شرایط نامناسب زمین بارها روی زمین افتادیم و حتی در صحنه‌های پای ما به زمین گیر می‌کرد. حتی نزدیک بود مچ پای من و چند نفر از بازیکنان ذوب آهن نیز دچار مصدومیت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شایان مصلح بازیکن تیم گل گهر در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر پس از دیدار برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و دقیقاً همین انتظار را نیز از مسابقه امروز داشتیم.

مدافع تیم گل گهر در خصوص کیفیت بد چمن ورزشگاه فولادشهر گلایه کرد: زمین چمن فولادشهر همیشه کیفیت خوبی داشته است اما متأسفانه امروز به دلیل شرایط نامناسب زمین بارها روی زمین افتادیم و حتی در صحنه‌های پای ما به زمین گیر می‌کرد. حتی نزدیک بود مچ پای من و چند نفر از بازیکنان ذوب آهن نیز دچار مصدومیت شود. امیدوارم مسئولین ذوب آهن به وضعیت زمین رسیدگی کنند.

وی در خصوص بازی اضافه کرد: بازی بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و به دلیل غیبت شش و یا هفت نفر از بازیکنان اصلی تیم کار ما سخت‌تر نیز شد. حتی تبریزی و عاشوری هم که وارد زمین مسابقه شدند شرایط خوبی نداشتند و فکر می‌کنم دچار بیماری هستند. به هر حال امیدوارم بازیکنان تیم همگی به بهبودی کامل برسند.

مصلح درباره روند بازی اضافه کرد: موقعیت‌های بسیار خوبی در نیمه اول بازی داشتیم و حتی تیر دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردیم. امیدواریم که بتوانیم در بازی‌های بعدی اشتباهات خودمان را جبران کنیم.

مدافع گل گهر با اشاره به شرایط تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: در نیم فصل اول تیم بسیار خوبی داشتیم و شاید اگر هفت امتیاز از تیم ما کسر نمی‌شد، می‌توانستیم برای قهرمانی این فصل بجنگیم. بازگشت به شرایط روحی مناسب پس از کسر امتیاز برای ما زمان‌بر بود. تصور کنید که در بازی پرفشاری که برابر سپاهان داشتیم، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. حتی در برابر استقلال و پیکان نیز بازی‌های خوبی داشتیم و واقعاً چند دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت امتیازات از دست رفته تیمش، در پایان مصاحبه خود گفت: اگر امتیازات به ما برگردد می‌توانیم حتی به کورس صدر جدول برسیم. امیدوارم بازیکنان جدید تیم مانند کیروش که اضافه شده‌اند نیز بتوانند هر چه سریع‌تر به شرایط خوب خود برسند و مشکل اریک نیز برطرف شود تا با توجه به کیفیت بالایی که دارد به ترکیب تیم اضافه شود تا بتواند به تیم کمک کند.

کد خبر 548631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.