از فاش شدن راز جسد سوخته زنانه تا شلیک جوان عاشق به شوهر زن آرایشگر

راز جسد سوخته زنانه فاش شد، سرقت ۱۳ هزار دلاری در میدان فردوسی، انفجار مرگبار مدرسه در مشهد، دزدی برای درمان مادر مریض، شلیک جوان عاشق پیشه به شوهر زن آرایشگر، کشف جنازه جوان در اتاق خواب را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۲۹ خرداد امسال جسد سوخته و متلاشی شده زن جوانی در منطقه تهرانپارس کشف شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که با توجه به قسمت نمایان دندان‌ها، زیور آلات زن جوان و حالت رنگ شده موها، مقتول کارتن خواب نبوده است. همچنین با توجه به اینکه دو انگشتر طلا و زنجیر طلای داخل گردنش سرقت نشده بود؛ مشخص بود که این زن جوان با انگیزه‌ای جز سرقت به قتل رسیده است.

تحقیقات برای احراز هویت جسد ادامه داشت که دختر جوانی به نام تینا مفقود شدن ناگهانی مادرش را به پلیس اعلام کرد و با توجه به مشابهت مشخصات اعلام شده با جسد کشف شده، تینا جسد را رؤیت کرده و هویت جسد را تأیید کرد. جسد کشف شده متعلق به مادر تینا به نام سهیلا ۴۸ ساله بود که با اصابت جسم سخت به سرش جان خود را از دست داده بود و سپس جسد او به آتش کشیده شده بود.

تینا اظهار کرد: از مدتی قبل مادرم با نامزد خواهرم به نام مجید اختلاف مالی داشت. سال ۹۱ مادرم به مجید ملکی را فروخته بود که او یک سوم مبلغ را به مادرم نپرداخته بود. طلب مادرم از مجید حدود یک میلیارد بود اما مجید به بهانه‌های مختلف این مبلغ را نمی‌پرداخت تا اینکه مجید به اتهام حمل یک کیلوگرم مواد مخدر به زندان افتاد و به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شد.

اما هفته قبل از زندان مرخصی گرفت و با مادرم تماس گرفت و گفت از یک نفر طلب ۱۱ میلیاردی دارد. بعد از مادرم خواست با او قرار بگذارد تا ۳۰۰ میلیون تومان به مادرم بپردازد و خیلی اصرار داشت که کسی از قرار او و مادرم خبردار نشود اما مادرم به ما گفت که با او قرار دارد. آنها با هم در یک قهوه خانه در خیابان دماوند هم شریک بودند که به خاطر کرونا بسته شده بود. مادرم به مجید گفته بود تو خلافکاری و نمی‌خواهم طلب من را از درآمد خلاف بپردازی اما او باز هم اصرار کرده بود که باید مادرم را ببیند.

با توجه به اطلاعاتی که تینا در اختیار مأموران پلیس گذاشت، دوربین‌های محل قرار سهیلا با مجید واقع در خیابان دربند تهران بازبینی شد و در تصاویر ضبط شده، تصویر لحظه سوار شدن سهیلا به خودرو مجید به دست آمد.

تحقیقات حاکی از آن بود که مجید محکوم به ۲۵ سال حبس به اتهام قاچاق مواد مخدر بوده که برای مرخصی ۴۸ ساعته از زندان خارج شده و دیگر بازنگشته بود. مدتی بعد مجید به صورت خود معرف به زندان بازگشت و به اتهام قتل سهیلا تحت تحقیقات قضائی قرار گرفت.

او در جلسه بازجویی ضمن انکار اتهام قتل، اظهار کرد: نامزدم با من تماس گرفت و متوجه قتل مادرش شدم. می‌دانستم که به من مظنون هستند برای همین از ترسم متواری شدم و چند شب در پارک می‌خوابیدم. اما حالا برای اثبات بی گناهی خود آمده‌ام. من روز حادثه سهیلا را دیدم و با هم در مورد اختلاف مالی حرف زدیم اما ساعتی بعد او را در نزدیکی بولینگ عبدو از خودرو پیاده کردم و دیگر از او خبر ندارم.

برخلاف انکار اتهام قتل از سوی مجید، با توجه به ادله و مستندات موجود، او مطابق کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای جنایی تهران به قتل عمدی سهیلا متهم شناخته شد. پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و متهم به زودی برای دفاع از اتهام انتسابی پای میز محاکمه خواهد رفت.

سرقت ۱۳ هزار دلاری در میدان فردوسی

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در میدان فروسی مشخص شد که متهمان به بهانه خرید ۱۳ هزار دلار به فروشنده گذری مراجعه و با دریافت دلارها سوار بر خودرو خود شده و از محل گریخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مال باخته برای جلوگیری از فرار متهمان از خودرو آویزان شده بود و بر اثر تصادف و برخورد با زمین از نواحی مختلف مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت، افزود: در تحقیقات محلی از جغرافیایی محل جرم، خودروی سارقان شناسایی و در نهایت به دست آمد خودرو توسط مالک اصلی به صورت وکالتی فروخته شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در چند عملیات پلیسی در نهایت متصرفان خودرو که به صورت امانی خودرو در اختیار داشتند، شناسایی و کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی هر دو سارق را در مخفیگاهشان در محله "تهران پارس" دستگیر کردند.

وی به اعتراف متهمان به جرم ارتکابی اشاره کرده و تصریح کرد: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

انفجار مرگبار مدرسه در مشهد

مهدی مجیدی‌فرد رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: حادثه انفجار امروز در منزل سرایداری در یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد واقع در خیابان ابوذر غفاری اتفاق افتاد که متأسفانه مادر خانواده با وجود تلاش تیم پزشکی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات درگذشت.

این حادثه انفجار ساعت ۵:۴٠ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوسته است و آموزش و پرورش برای مشخص شدن ابعاد بیشتر حادثه این موضوع را پیگیری می‌کند.

دزدی برای درمان مادر مریض

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح خبر دستگیری دو موبایل‌قاپ جوان، اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های متوالی موبایل‌قاپی در خیابان ولیعصر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیم عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی پس از دریافت این اطلاعات تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و متوجه شدند سارقان حرفه‌ای با موتورسیکلت سرقتی دست به موبایل‌قاپی می‌زدند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مأموران کلانتری با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مقام قضائی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیسی صراحتاً به جرم خود مبنی بر موبایل‌قاپی در خیابان ولی عصر (عج) اعتراف کردند و پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

متهمان ۲۲ و ۱۸ ساله سابقه‌دار در ۵۲ طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با دستبند و پایند منتقل شدند. آنها با موتور سیکلت سرقتی در خیابان ولی عصر موبایل‌قاپی می‌کردند.

سارق جوان اظهار کرد: بخاطر اعتیاد و مادر مریضم که در بیمارستان است سرقت‌ها را انجام می‌دادم. ابتدا یک موتورسیکلت سرقت کردم و با استفاده از آن در خیابان ولیعصر موبایل‌قاپی می‌کردم. مادرم نمی‌داند که دستگیر شدم و نمی‌دانم واکنشش چیست.

شلیک جوان عاشق پیشه به شوهر زن آرایشگر

روز پانزدهم مرداد امسال دو مرد نقابدار با ورود به یک شرکت خصوصی دریکی از شهرستان‌های غرب استان تهران یکی از کارمندان شرکت را به رگبار بسته و فرار کردند. دقایقی بعد وقتی تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد با جسد خونین مرد ۳۲ ساله در حالی روبه‌رو شد که ۱۵ پوکه فشنگ نیز در اطراف وی روی زمین افتاده بود.

تحقیقات پلیس از شاهدان حادثه آغاز شد. یکی از آنها به افسر پرونده گفت: نزدیک ظهر بود که یک موتورسوار با فرد دیگری که در ترکش سوار بود ناگهان وارد شرکت شده و از پشت شیشه همکارمان را هدف شلیک گلوله قرار دادند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ همسر مقتول رفتند اما وی مدعی شد از علت این جنایت بی‌خبر است و شوهرش با کسی مشکل و اختلافی نداشته است. با این حال کارآگاهان در کنترل نامحسوس این زن دریافتند وی با مرد جوان غریبه‌ای به نام سهیل در ارتباط است.

به این ترتیب زن جوان بازداشت شده و در نهایت لب به اعتراف گشود. وی که یک فرزند چهارساله دارد اظهار کرد: من با شوهرم خیلی اختلاف داشتم او به من بی‌توجهی می‌کرد و فقط به ظاهر با هم در یک خانه زندگی می‌کردیم. من در یک آرایشگاه مشغول کار بودم و در فضای مجازی هم برای کارم تبلیغ می‌کردم تا اینکه با سهیل آشنا شدم و به هم علاقه پیدا کردیم می‌خواستم از شوهرم جدا شوم و با سهیل ازدواج کنم اما او طلاقم نمی‌داد. تا اینکه فهمیدم کسی شوهرم را کشته است اما من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است.

با اعترافات این زن سرانجام سهیل هفته گذشته و پنج ماه پس از این جنایت دستگیر شد. این پسر ۲۶ ساله در بازجویی‌ها مدعی شد وقتی با این زن آشنا شده و فهمیده که شوهرش او را اذیت می‌کند با خریدن یک اسلحه به همراه یکی از دوستانش به محل کار شوهر این زن رفته و او را با شلیک گلوله کشته است. بعد از قتل نیز مدتی با وی در ارتباط تلفنی بوده تا اینکه کم کم این ارتباط نیز قطع شده است.

پس از پایان بازجویی‌ها و اعتراف متهم به جنایتی که مرتکب شده است او روانه زندان شد تا زمان محاکمه‌اش فرا برسد.

کشف جنازه جوان در اتاق خواب

صبح چهارشنبه ۲۲ دی ماه کشف جسد پسر جوانی در اتاق خانه‌ای در خیابان میرهاشمی به مأموران کلانتری ۱۵۲ یافت آباد از سوی خانواده‌اش گزارش داده شد. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری با هماهنگی بازپرس پرونده به خانه مورد نظر اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

مأموران پلیس با جسد پسر ۲۲ ساله افغانستانی مواجه شدند که با خوردن قرص خودکشی کرده بود. در تحقیقات میدانی مشخص شد پسر جوان شب قبل از مرگش با خوردن تعداد زیادی قرص به کام مرگ فرو رفته و صبح امروز جسد او توسط خانواده‌اش در اتاق خواب کشف شده است.

انگیزه خودکشی پسر جوان از خودکشی مشکلات روحی و روانی توسط خانواده‌اش به مأموران پلیس عنوان شد. بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده جسد پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

کد خبر 548585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.