دیبالا هم بانوی پیر را طلاق می دهد؟

کاپیتان یوونتوس از تصمیم باشگاه برای تغییر پیشنهاد تمدید قرارداد خود ناراحت است و در تابستان تورین را ترک خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از رسانه‌های آرژانتینی، پائولو دیبالا از تصمیم یوونتوس برای تغییر پیشنهاد تمدید قرارداد خود به شدت ناراضی است و به همین دلیل آماده است تا با باشگاه‌های دیگر مذاکره کرده و در تابستان تورین را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

قرارداد فعلی مهاجم آرژانتینی یوونتوس در انتهای فصل به پایان می‌رساند و طبق گزارش‌های متعدد در ایتالیا، او با امضای قراردادی ۱۰ میلیون یورویی برای تمدید تا سال ۲۰۲۶ موافقت کرده است. با این حال، بیانکونری پیشنهاد تمدید قرارداد خود را پس گرفته است و در نظر دارد پیشنهاد جدیدی به دیبالا بدهد.

یوونتوس ممکن است به دلیل مشکلات فیزیکی مهاجم از جمله مصدومیت‌های متعدد او و همچنین مشکلات مالی متعدد باشگاه، همان دستمزد (۷.۳ میلیون یورو در سال) یا حتی حقوق کمتری را به دیبالا پیشنهاد کند. سزار لوئیس مرلو، روزنامه نگار مطرح ادعا کرده است که دیبالا به هیچ وجه پیشنهاد جدید یوونتوس را در نظر نمی‌گیرد.

کاپیتان دوم یوونتوس و بازیکن محبوبی که سال هاست در تورین بازی می‌کند از روند مذاکره باشگاهش بسیار ناراضی است و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که با توجه به اتمام قراردادش در تابستان، آماده راهی شدن به یک تیم جدید باشد.

در واقع همگی اعتقاد دارند که شرایط در تورین باید کاملاً تغییر کند و بانوی پیر باید پیشنهادی بسیار بهتر را برای تمدید قرارداد با دیبالا ارائه دهد. او با نه گل زده در بیست بازی یوونتوس در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن تیمش به شمار می‌رود و بدون شک جدایی اش از جمع بیانکونری می‌تواند آسیب بزرگی به ترکیب یووه وارد کند.

کد خبر 548574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.