نویدکیا ایده‌های جدید دارد/بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو بازی سخت داریم و اگر کاری به لیگ برتر و جام حذفی نداشته باشیم، آلومینیوم تیم خوب، جنگنده، دونده و پر تلاشی است و در هر بازی تا دقایق آخر تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان امروز _پنج‌شنبه، ۲۳ دی‌ماه_ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

تمرین روز گذشته سپاهان با حضور هواداران این تیم برگزار شد تا طلایی‌پوشان با روحیه بهتری برای مصاف با آلومینیوم به اراک بروند. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با فرهاد بهادرانی، مربی تیم فوتبال سپاهان داشته است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

آخرین تمرین قبل از اعزام به اراک با حضور هواداران چگونه بود؟

تمرین خوبی بود، حضور پرشور هواداران با توجه به شیوع کرونا و اینکه شاهد حضور آنها در ورزشگاه‌ها نیستیم باعث تعجب و خوشحالی ما شد. شور و شوق خوبی در تیم به وجود آمد که امیدواریم با پیروزی مقابل اراک پاسخ این تشویق‌ها را بدهیم.

حضور هواداران و برنامه‌هایی به این شکل، چقدر در روحیه بازیکنان تأثیر دارد؟

ورزشکار در هر رشته‌ای باشد وقتی هوادار را ببیند انگیزه می‌گیرد و با هیجان بیشتری کار می‌کند. وجود هوادار تأثیر مثبت روحی و روانی روی بازیکن می‌گذارد که برای گرفتن نتیجه بیشتر تلاش کند.

در لیگ برتر و جام حذفی دو بازی پشت سر هم با آلومینیم در اراک دارید، راجع به این بازی‌ها توضیح دهید.

دوبازی سخت داریم و اگر کاری به لیگ برتر و جام حذفی نداشته باشیم، آلومینیوم تیم خوب، جنگنده، دونده و پر تلاشی است و در هر بازی تا دقایق آخر تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه را بگیرد. برابر استقلال دقایق آخر بازی گل تساوی را دریافت کردیم. بازی مشکلی در هر دو جام داریم و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم نتیجه بگیریم.

با توجه به اینکه با پرسپولیس هم در اراک بازی کردید، آیا چمن ورزشگاه امام خمینی اراک مناسب است؟

حدود یک ماه پیش با پرسپولیس در اراک بازی داشتیم که نسبت به دیگر ورزشگاه‌ها چمن خوبی دارد و امیدوارم بهتر هم شده باشد.

کار کردن با محرم نویدکیا چگونه است؟

محرم نویدکیا یک مربی جوان، با انگیزه و با ایده‌های جدید است که تقریباً دو سال در سپاهان حضور داشته و تأثیرات مثبتی به وجود آورده است. اگر بخواهیم کارشناسی نظر دهیم، نویدکیا تغییراتی در نوع و سبک بازی تیم ایجاد کرده است که باید به این مربی اجازه داده شود تا ایده‌های جدید خود را اجرا کند.

باشگاه سپاهان سعی کرده است در کادر فنی خود از سپاهانی‌های سابق استفاده می‌کند، آیا این موضوع می‌تواند بر عملکرد بهتر مربیان تأثیرگذار باشد؟

مربی‌ها در هر تیمی که کار می‌کنند سعی دارند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و بعید می‌دانم مربی‌ای باشد که نخواهد خوب کار کند، اما اگر بازیکن سابق یک تیم به کادر فنی همان تیم اضافه شود با توجه به اینکه شرایط تیم را می‌داند تعصب بیشتری دارد و این موضوع تأثیرگذار است.

سپاهان قبل از بازی با پدیده افت کرد ولی بعد از آن و در بازی فولاد توانست پیروزی کسب کند، آیا این روند ادامه‌دار خواهد بود؟

فکر نمی‌کنم عملکرد سپاهان افت کرده باشد و صرفاً نتایج قابل قبول نبود اما وقتی کارشناسی بازی را ببیند متوجه می‌شود کیفیت تیم پایین نیامده است بلکه یک سری دقایق و موقعیت‌هایی بود که توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شد. در دو بازی آخر مقابل پدیده و فولاد توپ‌های ما وارد دروازه حریفان شد و شرایط روحی بهتری داریم.

و اما حرف آخر؟

امیدوارم دو بازی آینده مقابل آلومینیوم را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم و تیم نتایج درخشان گذشته را تکرار کند.

کد خبر 548527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.