شورای شهر  ۱۰ قطعه زمین برای احداث مدرسه اختصاص می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: ۱۰ قطعه زمین دارای کاربری آموزشی با نظر مثبت اعضای شورا و با هدف کمک به توسعه فضای آموزشی برای ساخت مدرسه در اختیار آموزش و پرورش شهرستان فردیس قرار می‌گیرد.

سیدحمید یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کمبود فضای آموزشی در فردیس، اظهار کرد: در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس در خصوص معرفی زمین‌های دارای کاربری آموزشی از سوی شورا و شهرداری، موافقت اعضای شورا ۱۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی در سطح شهر به آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد.

وی افزود: مجموعه شورا و شهرداری فردیس در راستای کمک به توسعه فضای آموزشی و تسهیل در امر آموزش، با نگاه تعاملی و مثبت، همکاری لازم با آموزش و پرورش شهرستان فردیس را خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمین‌هایی که به ساخت مدرسه اختصاص می‌یابد، باید دارای ویژگی‌هایی باشد و از سویی آموزش و پرورش به نیاز واقعی فضای آموزشی در مناطق مختلف شهر اشرافیت کامل دارد، مجموعه شورای فردیس تخصیص زمین به آموزش و پرورش را در مناطق خاصی محدود نکرده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان فردیس می‌تواند از بین املاک دارای کاربری آموزشی در سطح شهر، ۱۰ قطعه زمین با ویژگی‌های مناسب ساخت مدرسه و مورد نیاز منطقه را انتخاب کند.

به گزارش ایمنا، آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس بیش از ۱۰۲ هزار دانش آموز دارد و شهرستان فردیس از این تعداد، جمعیتی حدود ۹۰ هزار دانش آموز را به خود اختصاص داده که بخش اعظم این جمعیت مربوط به شهر فردیس است.

کد خبر 548515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.