ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

پس از اتفاقات تلخی که برای مسجد سلیمانی‌ها در هفته پیش لیگ برتر فوتبال ایران رخ داد، این تیم حالا امروز در هفته پایانی نیم فصل اول، از استقلال تهران پذیرایی می کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می‌شود و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه، تیم فوتبال استقلال تهران در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود.آبی‌ها شرایط خوبی دارند و با برتری ارزشمند که هفته پیش مقابل مس رفسنجان بدست آوردند، همچنان با ۳۲ امتیاز در صدر جدول حضور دارند. تا اینجای فصل، آمار استقلال ۹ برد و ۵ تساوی بوده و آنها شکستی تجربه نکرده‌اند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی آبی‌پوشان در این دیدار بررسی را کنیم:

حسینی همچنان یکه‌تاز

مطابق اکثر دیدارهای این فصل استقلال، به نظر می‌رسد که حسین حسینی در درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد. با توجه به شرایط پیچیده رشید مظاهری، حالا دوباره حسینی خیالش راحت است که دیگر رقیبی برای فیکس شدن ندارد هرچند که او نباید علیرضا رضایی جوان را فراموش کند. یک اشتباه کوچک از حسین، می‌تواند رضایی را به چارچوب تیم تهرانی برساند.

همان خط دفاع همیشگی

به نظر می‌رسد که محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر نفرات اصلی باشند که خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه وضعیت وریا برای این مسابقه کاملاً واضح و مشخص نیست، بعید به نظر می‌رسد که فرهاد ریسک کند و از ابتدا به او بازی دهد. این نکته را هم باید در نظر داشت که در سمت چپ خط دفاعی، عارف آغاسی و ابوالفضل جلالی آماده و سرحال هستند که می‌توانند جایگزین جعفر سلمانی شوند.

حلقه میانی زمین

درست مثل دیدارهای اخیر، به نظر می‌رسد چهره‌هایی مثل زبیر نیک نفس و مهدی پور در کنار رودی ژستد، جعفر سلمانی و کوین یامگا پنج مهره اصلی و ثابت تشکیل دهنده کمربند خط میانی تیم فوتبال استقلال تهران باشند. البته روزبه چشمی یکی از مهره‌هایی است که با تجربه است و می‌تواند در بازی فردا در این پست، داخل زمین حضور داشته باشد.

خط حمله؛ قاسمی‌نژاد فیکس می‌شود؟

پس از درخشش امین قاسمی نژاد در بازی هفته پیش برابر مس رفسنجان آن هم پس نیمکت نشینی‌های پی در پی، او حالا می‌تواند فرهاد مجیدی را متقاعد کند که پاداش خوبی به خودش بدهد و در کنار یک یار دیگر، فیکس خط حمله تیمش باشد. چهره‌هایی مثل امیر حسین حسین زاده یا آرمان رمضانی احتمالاً در کنار قاسمی نژاد حضور خواهند داشت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، کوین یامگا، امین قاسمی نژاد و امیرحسین حسین زاده

کد خبر 548472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.