خدمات مشاوره رایگان برای بزرگسالان در بارسلونا

شورای شهر بارسلونا برنامه جدیدی را با هدف ارائه مشاوره روانشناسی رایگان روانشناختی به بزرگسالان بالای ۲۲ سال راه اندازی کرده است. این برنامه عمدتاً برای افرادی است که زندگی آنها تحت تأثیر خدمات اجتماعی، مدارس بزرگسالان، برنامه‌های کاریابی یا یارانه‌های رفاهی قرار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خبر خوب اینجاست که بدون نیاز به ثبت نام قبلی، این برنامه به مدت چندین ساعت در هفته در مراکز مدنی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

هدف این طرح، کمک به افرادی است که ممکن است در شرایط نابرابر سلامتی زندگی کنند و دسترسی به خدمات بهداشت روانی برایشان سخت، ناخوشایند یا غیر ضروری است.

نام برنامه "با من مشورت کن +۲۲" اشاره مستقیمی به برنامه‌ای است که قبلاً برای کمک به جوانان بین ۱۲ تا ۲۲ سال فعالیت می‌کرد.

خدمات مشاوره رایگان برای بزرگسالان در بارسلونا

در حال حاضر این برنامه در دو منطقه بارسلونا در دسترس است، اما ممکن است تا چند ماه دیگر در سایر مناطقی که در نابرابری بهداشتی زندگی می‌کنند، گسترش یابد.

این برنامه به طور گسترده در مناطق مختلف اجرا خواهد شد. مشاوران در چهار سال گذشته تجربیات فراوانی را از طریق ارائه خدمات تلفنی یا آنلاین کسب کرده‌اند که با گذشت زمان و گسترش فعالیت، اکنون جایگاه اختصاصی برای ارائه خدمات خود پیدا کرده‌اند.

این مراکز به یکدیگر مرتبط هستند و بخشی از شبکه کلی مراقبت‌های بهداشتی در شهر را تشکیل می‌دهند؛ با این حال، رویکرد غیر رسمی‌تری برای درمان و مشاوره ارائه می‌دهند.

کد خبر 548452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.