تمدید فاز اول اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تا ۲۲ بهمن

معاون هماهنگی ‌و امور مناطق شهرداری تهران از تمدید فاز اول اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تا ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، حسین نظری اظهار کرد: طرح تحول نگهداشت شهر اولین دستور شهردار محترم تهران به مناطق ۲۲ گانه بود که از ۲۲ آبان ماه آغاز و به مدت دو ماه تا ۲۲ دی ماه ادامه پیدا کرد.

وی افزود: بنا بر گزارش‌های ارسالی از سوی ناظران امور مناطق و دستگاه‌های نظارتی، این طرح به خوبی و با همسویی همه جانبه مناطق و نواحی ۱۲۴ گانه به اجرا درآمد و اکثر نقاط دارای معضل شهر تهران به خوبی احصا شد و به همین منظور این معاونت بر آن شد تا فاز اول اجرای این طرح را تا یک ماه دیگر تمدید کند تا کلانشهر الگوی جهان اسلام، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شأن شهروندان فهیم پایتخت نونوار شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به روند اجرای این طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهر مربوط به انباشت امور نگهداشت از سنوات قبل بود که با رویکرد تلاش جهادی نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران همراه بود. این طرح تا بیش از میانگین حد انتظار اجرا شد که عملکرد بسیار قابل قبولی در سطح شهر تهران طی دو ماه محسوب می‌شود.

نظری به نحوه عملکرد نواحی در فاز اول طرح تحول نگهداشت شهر اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح تحول نگهداشت علیرغم تمام محدودیت‌ها و شرایط تنگنای اقتصادی، بدون ذره‌ای ایجاد بار مالی و تنها با استفاده از پتانسیل نیروی اجرایی خدمت رسان در نواحی اجرا و به کارنامه قابل دفاعی برای مدیران ارشد شهری تهران تبدیل شد.

وی رضایت شهروندی را اولویت طرح تحول نگهداشت خواند و تاکید کرد: گزارش‌گیری دستگاه‌های نظارتی از طریق پیام‌های مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ گویای رضایت نسبی شهروندان محترم از اجرای این طرح است که امیدواریم با اجرای کار ویژه‌های خوبی که در اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تعبیه شده و مبنای آن درخواست شهروندان است، بتوانیم در روزهای پایانی طرح نیز خدمت مطلوبی را به شهروندان محترم شهر تهران ارائه کنیم.

کد خبر 548450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.