سپاهان با ستاره‌هایش از قبل برنده بود/ انتظار داشتیم سپاهان بهتر ظاهر شود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: با اینکه نتیجه نهایی از قبل مشخص بود اما امروز نمایشی که از سپاهان انتظار داشتیم را ندیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان خداپرست پس از شکست تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل سپاهان با نتیجه ۳ بر یک، اظهار کرد: امروز مقابل سپاهان آن‌هم در زمین خودش و ستاره‌های فراوانی که در اختیار دارد قرار گرفتیم، سپاهان با بازیکنان ذخیره‌اش هم حداقل به رتبه سوم لیگ دست پیدا می‌کند، در تمامی پست‌ها دارای باکیفیت‌ترین بازیکنان است.

وی با اشاره به اینکه سپاهان با تمامی ستاره‌هایش نمایشی که انتظارش را داشتند ارائه نکرد، افزود: امروز تیم‌مان در برابر این این تیم عالی بازی کرد، سپاهان مطابق انتظاری که داشتیم بازی نکرد و فقط در ست سوم بهتر از ما بودند، ما هم چند مصدوم داشتیم و شرایط‌مان خیلی خوب نبود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: نتیجه از قبل مشخص بود، ما بازی را واگذار کردیم اما از نحوه بازی و عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، آن‌ها تا آخرین امتیاز جنگیدند.

خداپرست ضمن تاکید بر اینکه تیمش از فرصت‌ها استفاده نکرد، تصریح کرد: در ست دوم ما از اشتباهات بیش از حد سپاهان استفاده کردیم و آن دست را از آن خودمان کردیم، در ست سوم سه امتیاز پیش بودیم، اما وقتی قدر امتیازات را ندانی طبیعتاً حریف با نزدیک‌شدنش آن اختلاف را جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری ورامین نتوانست امتیازات را حفظ کند، گفت: ما چند اشتباه فردی داشتیم و نتوانستیم برتری را در ست سوم حفظ کنیم، در امتیازات پایانی هر تیمی اشتباه کند نتیجه را از دست می‌دهد و این برای همه تیم‌ها صدق می‌کند.

کد خبر 548426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.