تقدیر مدیریت شهری شهرکرد از دستگیری عامل سوزاندن تندیس شهید سلیمانی

شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در پیامی از نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی در دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار شهید سلیمانی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایمنا، متن پیام به این شرح است:

"شوکت، حشمت، عظمت و قدرت امروز ایران اسلامی منبعث از تلاش‌های سترگ و دلاورمردی‌های بزرگ‌مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌نمایند. امروز امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو همت و غیرت دلاورمردان بی‌ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گران‌بهای خویش حراست کرده است که دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس سردار شهید سلیمانی در کمتر از یک هفته شاهدی بر این ادعاست.

بی‌شک تعهد، تخصص، درایت و برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی است که همواره با مبارزه بی‌امان با ترفندهای دشمنان اسلام، آرامش و امنیت را به این مردم ولایتمدار هدیه می‌نمایند.

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد بر خود لازم و واجب می‌داند از کلیه خدمتگزاران دلسوز در مجموعه‌های نظارتی، امنیتی، قضائی و خاصه سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) و سپاه مقتدر پاسداران که در شناسایی و دستگیری عامل هتک حرمت تندیس سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهتمام ورزیدند، تقدیر و تشکر نماید.

امید است در ادامه خدمت نیز همچون گذشته با توکل به خداوند متعال و در سایه حضرت ولی عصر (عج) در عمل به منویات حکیمانه رهبری عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و پیروز باشید. "

کد خبر 548396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.