دعوت شهرداری اسلامشهر از سرمایه ‌گذاران

شهردار اسلامشهر جذب سرمایه‌گذار و حمایت از بخش خصوصی را راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی و توسعه و پیشرفت شهر اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی در شانزدهمین نشست رسمی شورا با اشاره به اجرای طرح شناسایی و ساماندهی ۵۰۰ دست فروش و وانت‌بار در اسلامشهر، اظهار کرد: این طرح شاید در کل کشور هم اتفاقی نادر باشد و شناسنامه‌دار شدن این مشاغل سیار و بدون کانون تاکنون در هیچ نقطه از کشور روی نداده که اجرای آن موجب بالا رفتن ضریب امنیت شهر و حمایت از این گونه مشاغل برای امرار معاش شهروندان می‌باشد.

وی با پوزش از کسبه و اهالی محله باغ فیض به جهت طولانی شدن مشاوره و طی مراحل کارشناسی اصلاح سنگ فرش باغ فیض، افزود: جمع‌آوری پروژه‌ای در این حجم نیازمند ملزومات و زیرساخت‌هایی است که در حال انجام است و طی چند روز آینده مطالعات شورای ترافیک انجام و به اطلاع عموم خواهد رسید.

شهردار اسلامشهر با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و پیشرفت و توسعه شهر حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است از تمام شهروندان خواست در صورت آشنایی با سرمایه‌گذاران امور شهری، از ایشان برای سرمایه‌گذاری در اسلامشهر دعوت به عمل آورند و ادامه داد: در حال حاضر توافقات مجموعه ۱۵ هکتاری با کاربری فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی در پشت بوستان قائم در مسیر رودخانه سالور انجام شده که به زودی در کمیسیون ماده پنج مطرح خواهد شد و علاوه بر تأمین درآمد پایدار می‌تواند در زمینه ارتقا و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی شهر راهگشا باشد.

حمیدی با اشاره به تصویب لایحه اصلاح و متمم بودجه تجمیعی ۱۴۰۰، تاکید کرد: بودجه محقق شده سال ۹۹ با ۲۵ درصد افزایش در متمم بودجه به ۸۰۰ میلیارد نرسید، درحالی‌که در سال جاری تنها ۹.۷ درصد در متمم افزایش یافت و قطعاً با رویکرد خوب شورای شهر و مدیریت برنامه و بودجه و بررسی تخصصی موضوع و احصای نقاط ضعف و قوت آن بودجه بسیار عملیاتی برای سال ۱۴۰۱ رقم خواهیم زد.

در پایان با لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر صدور مجوز ۶۰ میلیارد ریال برای خرید میلگرد از محل ردیف بودجه کمربندی شمالی موافقت شد.

کد خبر 548359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.