در هوشمند Masonite M-PwrTM چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ماسونیت در هوشمند جدید خود به نام Masonite M-PwrTM را در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درهای هوشمند Masonite M-PwrTM اولین درهای بیرونی مسکونی هستند که برق، چراغ‌های LED، زنگ ویدئویی حلقه‌ای و قفل هوشمند Yale را در سیستم خود ادغام کرده‌اند. زنگ‌های ویدئویی حلقه‌ای و قفل‌های هوشمند Yale که کاملاً یکپارچه شده‌اند، به باتری جداگانه نیاز ندارند.

درهای هوشمند Masonite M-PwrTM به سیستم برق منزل متصل می‌شوند و به باتری پشتیبان مجهز هستند که ۲۴ ساعت شارژدهی دارند، بنابراین در صورتی که برق قطع شود در هوشمند از این باتری استفاده خواهد کرد. صاحبان منزل با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه می‌توانند کارهای مختلفی را از دور انجام دهند. برای نمونه، می‌توانند قفل در را باز یا بسته کنند، نور آن را تنظیم کنند یا وضعیت در را بررسی کنند.

درهای هوشمند Masonite M-PwrTM که از جنس فایبرگلاس هستند در انواع سبک‌ها و رنگ‌ها در دسترس هستند، در حال حاضر نیز در بعضی از خانه‌های جدید ساخته شده توسط Barringer Homes در محله Plaza Midwood شارولت کارولینای شمالی استفاده می‌شوند. به نظر می‌رسد که معرفی درهای هشمند Masonite M-PwrTM رویداد مهمی است که به خانواده‌ها این اطمینان را می‌دهد که درهای ساختمان همیشه محافظت می‌شوند.

کد خبر 548235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.