یک ایتالیا نگران حال کیه‌زا

مصدومیت شدید ستاره یوونتوس واکنش بسیاری از اهالی فوتبال ایتالیا را در پی داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا و لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس تنها دو نفر از هزاران نفری بودند که در طی روزهای گذشته با پیام‌های خود از فدریکو کیه‌زا حمایت کرده و برایش آرزوی بهبودی کردند.

کیه‌زا به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو تا پایان فصل از فوتبال دور خواهد بود. به این ترتیب هم تیم ملی ایتالیا و هم باشگاه یوونتوس روزهای سختی را در غیاب او تجربه خواهند کرد، چرا که کیه‌زا هم در یوونتوس یکی از مهره‌های اصلی محسوب می‌شود و هم در تیم ملی ایتالیا نیز از عوامل اصلی موفقیت‌های اخیر تیم مانچینی بوده است.

این بازیکن ۲۴ ساله در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود حداقل شش ماه از میادین دور باشد. در چنین شرایطی، بسیاری از هم تیمی‌های او در یوونتوس با ارسال پیام‌هایی به ملی پوش ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی برای او آرزوی بهبودی کردند.

لئوناردو بونوچی، مدافع کهنه‌کار یووه، یکی از تأثیرگذارترین و انگیزه‌بخش‌ترین نوشته‌ها را برای کیه‌زا ارسال کرده و از او خواسته تسلیم نشود. او در پیام خود یادداشت کرده است: همه خواهند گفت که با تو هستند، قوی‌تر از گذشته برمی‌گردی. حالا همه چیز به تو بستگی دارد. دو مسیر شاید وجود داشته و من حتی به مسیر اول هم اشاره نمی‌کنم چرا که اکنون مسیر دوم برای تو آغاز شده و از سخت‌کوشی و تلاش ساخته شده است. همانطور که در تابستان گفتیم، هر بار حتی یک سانتی متر، برای تبدیل شدن به یک مرد بهتر و یک فوتبالیست بهتر.

او ادامه داده است: همین حالا می‌دانی که این مسیر تو را به کدام سمت خواهد برد. منتظر تو هستم.

کیه‌زا که قبلاً پیامی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود و در آن پیام بود گفته بود که "به زودی برمی‌گردد"، در پاسخ به بونوچی گفت: به زودی همدیگر را ملاقات می‌کنیم و خودت هم این را می‌دانی.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز در توئیتر به مصدومیت کیه‌زا واکنش نشان داد. او با یادآوری مصدومیت آشیل لئوناردو اسپیناتزولا در طول یورو، گفت: مصدومیت‌ها بخشی از دوران حرفه‌ای بازیکنان است، همانطور که در تابستان دیدیم. با این حال چیزی که تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند میل به دوباره ایستادن است و می‌دانم که تو سرشار از روحیه هستی. منتظر تو هستیم، فده!

بسیاری از فوتبالیست‌ها و باشگاه‌های مطرح ایتالیایی نیز به مصدومیت کیه‌زا واکنش نشان داده و برای بهبود هرچه سریع‌تر این بازیکن ابراز امیدواری کردند.

کد خبر 548083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.