اهداف طرح جامع ساماندهی معابر قدس پیگیری می‌شود

سرپرست شهرداری قدس، از اتمام عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان گلبرگ شمالی پیرو پیگیری‌های اعضای محترم شورای اسلامی و برگزاری جلسه با مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شهرداری قدس، سعید شهلی اظهار کرد: پیرو چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قدس که با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی و مسئولین اداره آب و فاضلاب شهرستان قدس برگزار شد، جلسه رفع موانع اجرای آسفالت نوار حفاری‌ها در شهر قدس نیز با حضور مسئولین مدیریت شهری و اداره آب و فاضلاب شهرستان قدس برگزار شد که بنا بر مصوبات این جلسه طی روزهای اخیر شاهد اجرای روکش آسفالت نوار حفاری در خیابان گلبرگ شمالی بودیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت وجود معابر استاندارد در شهر، افزود: مجموعه شهرداری با حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی، سعی در پیشبرد اهداف طرح جامع ساماندهی معابر در شهر قدس دارد و با تأمین منابع و اعتبارات لازم، معابری که نیازمند اجرای عملیات زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت باشند را در دستور کار اجرایی خود قرار می‌دهد.

سرپرست شهرداری قدس خاطرنشان کرد: در همین راستا، پیرو جلسات رسمی و پیگیری اعضای شورای اسلامی و همچنین برگزاری جلسه مسئولین مدیریت شهری با مسئولین اداره آب و فاضلاب شهرستان اجرای عملیات روکش آسفالت نوار حفاری در خیابان گلبرگ شمالی توسط شهرداری قدس انجام شد.

کد خبر 548066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.