تأمین تمام تجهیزات آتش‌نشانی از توان شهرداری خارج است

معاون خدمات شهری شهردار قم با اشاره به افزایش قیمت نجومی تجهیزات آتش‌نشانی طی سال‌های اخیر گفت: نردبان، خودرو و سایر تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، عباس ذاکریان در جلسه شورای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم که با حضور شهردار این کلانشهر برگزار شد، اظهار کرد: فصل یک و دوم سازمان‌های تابعه خدمات شهری قم باید تأییدیه لازم را برای ارجاع به شورای اسلامی شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری قم در بخش خدمات شهری حداکثر افزایش هزینه‌های پرسنلی ۱۰ درصد در نظر گرفته‌شده است، افزود: آموزش‌های همگانی و مقدماتی در کنار عملیات‌های اطفا و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در بودجه سال آینده همچنان کاملاً رایگان دیده شده است.

معاون خدمات شهری شهردار قم با اشاره به افزایش نجومی تجهیزات آتش‌نشانی طی سال‌های اخیر، تصریح کرد: نردبان، خودرو و سایر تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شده و تأمین بسیاری از این تجهیزات از توان شهرداری خارج است.

وی ادامه داد: با توجه به برخی تقاضاهای عمومی، طرح برون‌سپاری برخی خدمات آتش‌نشانی به‌ویژه در مورد بازنشستگان این سازمان مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.

کد خبر 547988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.