طرح شفافیت مقابل ویژه‌خواری‌ها را می‌گیرد

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری نقطه مقابل بسیاری از تخلفات، رانت‌ها و ویژه‌خواری‌ها است.

منصور سلطانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تجربه نشان داده است هر کجا و هر زمان در حوزه فعالیت‌های کاری، شفاف و منطبق با اصول و موازین پیش رفته‌ایم و آنچنان دقیق عمل کردیم که جرأت بیان عملکردمان را برای مردم داشتیم، قطعاً اعتماد عمومی افزایش یافته است و مردم می‌توانند به این مجموعه با یک دید خوب و حسن نظر به خدمات ارائه شده بنگرند و اعتماد کنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری جلوی بسیاری از تخلفات، رانت‌ها و ویژه‌خواری‌ها را می‌گیرد، افزود: در این راستا اگر جایی در نقطه‌ای از چارچوب مباحث قانونی به فردی اعلام شود که خواسته او قابل اجابت نیست، نباید دلخور شود و این مطلب را بپذیرد زیرا این موارد جزو برکات طرح شفافیت است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جای طرح شفافیت در مجموعه شهرداری خالی بوده و معتقدم باید خیلی زودتر در این باره اقدام می‌شد کما اینکه اصول ارزشی می‌گوید نیاز به مصوبه و طرح ندارد زیرا نظام اداری ما باید به گونه‌ای باشد که بتواند این بحث را پوشش داده و مباحث را به راحتی با مردم بیان کند و آنها را در جریان امور بگذارد.

سلطانی‌زاده با بیان اینکه یکی از نکات مورد تاکید شهردار اصفهان در بدو آغاز فعالیت، موضوع شفافیت و سهیم بودن مردم در امور شهرداری بوده است، گفت: بخشی از طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری از جمله موضوع جذب نیرو، قراردادها و پیمان‌ها به اداره کل سرمایه انسانی شهرداری باز می‌گردد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: به طور کامل آمادگی دارم از تاریخی که من در جایگاه مسئولیت در این اداره‌کل قرار گرفتم، تمام مباحث را به صورت شفاف بیان کنم؛ البته با توجه به منع قانونی، جذب نیروی جدیدی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: اگر قرار بر جذب نیرو جدید باشد، در این چارچوب اطلاع‌رسانی دقیق و کافی به شهروندان انجام می‌شود تا همه اطمینان لازم را نسبت به فعالیت حوزه سرمایه انسانی و سلامت آن پیدا کنند.

سلطانی‌زاده با تاکید بر اینکه طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری از طرح‌های بسیار خوب شورای ششم است، گفت: امیدواریم این طرح به خوبی اجرا شود تا شاهد شهرداری شیشه‌ای و شفاف باشیم.

کد خبر 547881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.