ذوب آهن ۳_ زرتشتی یزد صفر/ گاندوها همچنان بر نوار پیروزی

تیم والیبال زنان ذوب آهن در هفته چهاردهم رقابت های سوپر لیگ والیبال رو در روی جوانان زرتشتی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _۲۰ دی ماه_ تیم والیبال زنان ذوب آهن در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۴ رو در روی جوانان زرتشتی یزد قرار گرفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود گاندوها به پایان رسید.

ست اول: ست اول ذوب آهن با همان ترکیب همیشگی به میدان آمد. اولین امتیاز از آن تیم ذوب آهن بود. جوانان زرتشتی در این ست تمام تلاش خود را کردند تا روند امتیاز گیری خود را حفظ کنند اما این تیم ذوب آهن بود که به امتیاز ۲۵ رسید و نتیجه یک بر صفر به سود گاندوها شد.

ست دوم: ست دوم در حالی شروع شد که جوانان زرتشتی یزد برای جبران ست اول به میدان آمدند اما باز هم نتوانستند برابر تیم دوم ذوب آهن خوب ظاهر شوند. در این ست نیز همچنین ست اول ذوب آهن خیلی سریع و در بازی یک طرفه به امتیاز ۲۵ رسید تا در ست شماری دو ست پیشی بگیرند.

ست سوم: اولین امتیاز ست سوم را بازیکنان ذوب آهن با استفاده از جای خالی حریف کسب کرد. در ادامه دختران ذوبی با استفاده از نقاط ضعف حریف اختلاف امتیاز را به ۱۳ امتیاز رساندن. در نهایت دختران ذوب آهن در یک بازی یک طرفه توانستند با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسند.

کد خبر 547875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.